مکلفیم از آرای مردم صیانت کنیم

نوری گفت: تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری تا ۷ تیر ادامه دارد، همچنین تلاش داریم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری طبق نظر شورای نگهبان در روز هشتم تیر ماه در سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، یوسف نوری- استاندار مازندران در نشست با حجت الاسلام علی اصغر زکوی، رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان با بیان اینکه تمام تلاش در شورای نگهبان این که شرعیات زیرسوال نرود، اظهار کرد:  روند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این خطه از شمال کشور با دقت درحال آماده سازی است و ساز و کار اجرای انتخابات کاملاً فراهم است و هیچ مانع و مشکلی وجود ندارد.

مکلفیم از آرای مردم صیانت کنیم

وی واجدین شرایط رای دادن در استان را ۲میلیون و ۴۸۷هزار و ۲۴۴نفر اعلام وصیانت از آرای مردم را وظیفه عوامل اجرایی و نظارت دانست و گفت: تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری تا ۷ تیر ادامه دارد، همچنین تلاش داریم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری طبق نظر شورای نگهبان در روز هشتم تیر ماه در سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

نوری با بیان اینکه  ۵۹ حوزه انتخابیه شامل:  ۲۲ حوزه اصلی (فرمانداری‌ها) و ۳۷ حوزه فرعی (بخشداری‌ها) در سطح استان وجود دارد، افزود: سه هزار و ۲۲۸ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تدارک دیده شد.

وی در بخش دیگر ازسخنانش ضمن گرامیداشت یاد ونام شهدای خدمت به ویژه سیدالشهدای خدمت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت مردمی سیزدهم، افزود: رهبرمعظم انقلاب مضامین بسیار ارزشمندی درخصوص شهید جمهور بیان فرمودند باید راه این شهید والامقام تداوم یابد.

نوری برلزوم تبیین سیره عملی شهید رئیسی تاکید کرد و گفت: امید می رود رئیس دولت چهاردهم نیز ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.

 حجت الاسلام علی اصغر زکوی، رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان مازندران نیز ضمن قدردانی از همراهی و هم افزایی ستاد انتخابات استان با این دفتر بیان کرد: این اطمینان را از سوی دستگاه‌های اجرایی و خودمان به مردم و داوطلبان می‌دهیم که امانتدار هستیم و صیانت از انتخابات، وظیفه شورای نگهبان و وزارت کشور است.

وی تاکید کرد: عوامل اجرایی و نظارت امانتدار آرای مردم هستند و اطمینان داریم سلامت و امنیت انتخابات به بهترین شکل ممکن تصویر خواهد شد.

کد خبر 1769726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha