اردوی «مثل کوه با همیم تا طلوع» در شاهرود برگزار می شود

نشاطی از برگزاری اردوی شاد و هیجانی با عنوان «مثل کوه با همیم تا طلوع» توسط کانون فرهنگی هنری مهنا خبرداد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛  ؛ «مریم نشاطی» با اشاره به برگزاری اردوی شاد و هیجانی با عنوان «مثل کوه با همیم تا طلوع» گفت: این اردو فردا پنجشنبه هفتم تیرماه از ساعت ۹صبح تا۱۸ عصر برگزار می شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری مهنا با بیان اینکه اردوی «مثل کوه با همیم تا طلوع» ویژه نوجوانان دختر ورودی کلاس هشتم، نهم، دهم، یازدهم، دوازدهم است افزود: هزینه هرنفر۱۰۰ هزارتومان می باشد.

وی  تصریح کرد: علاقمندان برای حضور می توانند به شماره  ۰۹۱۹۵۴۶۰۶۲۳ تماس بگیرند.

مدیرکانون فرهنگی هنری مهنا ایجاد بستر مناسب برای نزدیک شدن و انس گرفتن کودکان، جوانان و نوجوانان با رشته‌های فرهنگی و هنری را یکی از مهمترین اهداف برنامه های اوقات فراغت برشمردوافزود: برنامه های اوقات فراغت این کانون علمی، هنری، فرهنگی وکارگاه های آموزشی می باشد.

نشاطی قرآن، نویسندگی، رباتیک، سفال، نقاشی، تواشیح، قصه گویی، گلدوزی، کیک وشیرینی، کارگاه مادروکودک، کارگاه خانواده به طعم بهشت، کافه کتاب مهنا را از جمله برنامه های کلاس های اوقات فراغت امسال عنوان کردوافزود: سئله اوقات فراغت یکی از موضوعات اصلی و کلیدی برای کلیه افراد جامعه و به ویژه نوجوانان وجوانان است و در زندگی افراد اهمیت و نقش بسیارمهم و تاثیرگذاری دارد.

وی تقویت و احیای کارکردها و نقش واقعی مساجد، ترویج معارف اسلامی و تعمیق معنویت و مهارت آموزشی و رشد استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان را از دیگر اهداف برنامه های اوقات فراغت عنوان کرد.    

اردوی «مثل کوه با همیم تا طلوع» در شاهرود برگزار می شود

کد خبر 1769740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha