برپایی جشن غدیر محله در کانون فرهنگی و هنری انصار الزینب (س)

پیرخندان از برپایی جشن غدیر محله توسط کانون فرهنگی و هنری انصار الزینب (س) خبر دادوگفت:به همت این کانون در روز عید سعید غدیر خم ۴۰پرس غذای نذری پخت و توزیع شد.

مژگان پیر خندان در گفتگو با  خبرگزاری شبستان از گیلان گفت: در ایام امامت و ولایت برنامه های متنوعی در کانون فرهنگی و هنری انصار الزینب (س) لب دریا برگزار شد.

مسئول کانون فرهنگی و هنری انصار الزینب (س) لب دریا با بیان اینکه در روز عید غدیر خم بیش از ۴۰ پرس غذای نذری با همت فعالان این کانون پخت شده است گفت: این طعام نذری بین سادات، عزتمندان و بیماران محل در ظهر عید غدیر خم توسط گروه جهادی هیئت خواهران انصارالزینب(س) مسجد صاحب الزمان(عج) روستای لب دریا توزیع شده است.

وی در ادامه به برگزاری جشن غدیر محله در این کانون اشاره کرد و افزود: به مناسبت عید سعید غدیر خم کانون فرهنگی هنری انصارالزینب(س) جشن غدیر محله با حضور پر شور خواهران و کودکان و نوجوانان محل در کوچه شهید نامی برپا کردند.

پیر خندان به برنامه های جشن محله اشاره و خاطر نشان کرد: مولودی خوانی، دکلمه خوانی، مسابقه پرتاپ توپ، پذیرایی از مهمانان و اهداء جوایز به سادات حاضر و برندگان مسابقه از اهم برنامه های این جشن بود.

برپایی جشن غدیر محله در کانون فرهنگی و هنری انصار الزینب (س)

مسئول کانون فرهنگی و هنری انصار الزینب (س) لب دریا تصریح کرد: میهمانان جشن غدیر محله با شرینی، شربت و ساندویچ و همچنین کودکان نیز با آبنبات‌هایی که با پروانه های کاغذی غدیر تزیین شده بودن پذیرایی شدند.

برپایی جشن غدیر محله در کانون فرهنگی و هنری انصار الزینب (س)

کد خبر 1769745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha