شهید جمهور جایگاه و هویت ایران را در دنیا ارتقاء بخشید

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید جمهور جایگاه و هویت ایران را در دنیا ارتقاء بخشید و مردم در تشیع شهدای خدمت نشان دادند قدردان خدمتگزاران خود هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام عسگر دیرباز،نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در نشست بایدها و نباید های انتخاب دانشگاهیان بعد از شهید جمهور که در مسجد دانشگاه ارومیه برگزار شد، افزود: شهید جمهور جایگاه و هویت ایران را در دنیا ارتقاء بخشید و مردم در تشیع شهدای خدمت نشان دادند قدردان خدمتگزاران خود هستند.

وی با بیان اینکه با مطالعه و دور اندیشی بهترین انتخاب را در انتخابات پیش رو داشته باشیم، گفت: باید در این دوره نیز فردی را انتخاب کنیم که طرح و برنامه دارد و خدمتگذار مردم باشد. 

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یکی از برنامه های نامزدها که باید مورد توجه قرار گیرد نگاه او به ارتباط با دنیا است و یک نگاه این است که باید بدون شرط از قواعد و مقررات دنیا تبعیت کنیم و یک نگاه نیز این است که آنچه اهمیت دارد اصالت، عزت و هویت ایرانی و اسلامی است و باید از فرصت های قواعد و قوانین بین المللی برای تقویت هویت ایرانی اسلامی بهره بگیریم.

ارزشهای انسانی و اخلاقی، خط قرمز ملت ایران است

وی بیان کرد: همه طرفدار آزادی هستیم اما آزادی که علاوه بر مخدوش نکردن آزادی دیگران، ارزشهای انسانی، اخلاقی و عزت و اعتبار بین‌المللی ما را نیز مخدوش نکند، چرا که ارزشهای انسانی و اخلاقی، خط قرمز ملت ایران است.

حجت الاسلام دیرباز افزود: اساتید دانشگاه به دلیل داشتن منزلت اجتماعی، چراغ راه و هدایت جامعه هستند و لذا باید از این ظرفیت در جهت آگاهی بخشی به مردم و انتخاب اصلح استفاده کنیم.

وی بیان کرد: بعضی ها شعار گفت وگو می دهند اما در عمل اعتقادی به گفت وگو ندارند اما شهید رئیسی، مردم عمل و گفت وگو بود و بدون عصبانیت تمامی انتقادها را می‌شنید و در پی حل مشکلات بود.

کد خبر 1769853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha