وحدت و انسجام را در کشور ایجاد خواهم کرد

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه به مردم قول می دهم هیچ وقت دروغ نگویم و خالصانه و صادقانه برای خدمت به مردم تلاش کنم، گفت: به صحنه آمده ام تا وحدت، انسجام و یکپارچگی در کشورایجاد کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، امروز به منظور حضور و سخنرانی در جمع هواداران خود وارد استان لرستان، شهر خرم آباد شد و در سالن ورزشی شهید چاغروند به سخنرانی پرداخت.

پزشکیان با ابراز خرسندی از شور و شوقی که در وجود طرفداران خود می بیند، اظهارداشت: امروز به خرم آباد سفر کرده ام تا قدرت اختیاری که در تهران و یکسری از استان‌ها است و حق مناطق محروم و دور افتاده را نادیده گرفته اند، با کمک شما پس بگیریم و کاری بکنیم استان شما آخرین استان از نظر فلاکت نباشد.

وی افزود: دنبال این هستیم که حق هیچ آموزگار و معلم و نیروی انتظامی و کارمندی را در این کشور ضایع نکنن.

پزشکیان با اشاره به اینکه بازنشستگان ما مشکل دارند، جوانان ما مشکل دارند، معلم و نیروهای انتظامی و سپاه مشکل دارند و از یک طرف دیگر سرزمین شما کشاورزی است که متأسفانه از نظر آب و امکانات مشکل داریم، تاکید کرد: موظف هستیم کمک کنیم مشکل شما حل شود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: امروز مبهوت حضور شما هستم، برادران و خواهران عزیز من آمده ام تا بتوانیم وحدت و انسجام را ایجاد کنیم و این اختلافات و درگیری‌ها و دعواها را حل کنیم و اجازه ندهیم فقط یک گروه و یک صدا در این مملکت بلند شود.

پزشکیان به برگزاری مناظرات اشاره کرد و گفت: در مناظرات شما دیدید چهار نفر از این عزیزان یک طرف بودند و ما هم یک طرف بودیم، یکی از این عزیزان می‌گفت نمی‌گذارم رئیس جمهور شوی، من گفتم این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند چه کسی رئیس جمهور شود.

وی ادامه داد: این شما هستید که می‌توانید تصمیم بگیرید که روز جمعه پای صندوق‌ها رأی به چه کسی بدهید.

پزشکیان به مردم خرم آباد قول داد که هیچ وقت به شما دروغ نخواهم گفت و صادقانه آنچه را در توان دارم برای خدمت به شما مردم عزیز در طبق اخلاص گذاشته و شبانه روز در خدمت شما باشم.

وی با با بیان اینکه واقعاً شرمنده هستم و اینقدر که شما دارید من را بزرگ می‌کنید بزرگ نیستم، گفت:  من مثل شما هستم، تلاش کنید از من آدم بزرگی نسازید؛ شما اگر آدم‌ها را بزرگ کنید خیال می‌کنند کسی هستند، من مثل شما هستم و برای شما تلاش خواهم کرد.

پزشکیان عنوان کرد: از اینجا به کرمانشاه، همدان و ایلام سلام می‌رسانم و امیدوارم کاری بتوانیم بکنیم که فردا همه جوانان ما بتوانند زندگی آبرومندی داشته باشند.

وی گفت: زاگرس نشینان بزرگان و قهرمانان این آب و خاک هستند و مرزهای ما را از دشمن حفظ کرده اند.

کد خبر 1769870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha