کاندیدای ریاست جمهوری باید به تفکر و مبانی انقلاب و مکتب اسلام قرابت داشته باشد

صباغیان با بیان اینکه شهید جمهور همواره در تمام دوران خدمت نسبت به رفع نیازهای محرومان دغدغه خاصی داشت، به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: به کاندیدایی رأی دهیم که تفکر و مبانی انقلاب را قبول و نسبت به فلسفه وجودی تشکیل نظام و تفکر بنیادی مکتب اسلام قرابت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، جعفر صباغیان_ قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز(چهارشنبه، ۶ تیر) در آئین تودیع «عباس اهرابی» و معرفی «مجتبی جلال پور» به عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان که در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار شد با بیان اینکه دعای خیر محرومان و نیازمندان اصلی‌ترین عامل موفقیت در این نهاد است اظهار کرد: وجود همکارانی که شبانه روز برای خدمت محرومان تلاش می کنند عامل دیگر موفقیت این نهاد است.

وی با تاکید بر اینکه، حمایت خیّرین و نیکوکاران، گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری، همکاری مؤثر و نگاه دلسوزانه مسئولین از دیگر عواملی است که به عملکرد کمیته امداد قوام می دهد.

صباغیان با بیان اینکه شهید جمهور ما همواره در تمام دوران خدمت نسبت به رفع نیازهای محرومان دغدغه خاصی داشتند و لقب «سید محرومان» برازنده ایشان بود، به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری اشاره و اذعان کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری می بایست به کاندیدایی رأی داد که تفکر و مبانی انقلاب را قبول و نسبت به فلسفه وجودی تشکیل نظام و تفکر بنیادی مکتب اسلام قرابت داشته باشد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات ۶ ساله اهرابی در دوران تصدی مسئولیت، وی را مدیری مخلص، توانمند، جهادی و موفق توصیف کرد و با بیان خصوصیات برجسته مدیرکل جدید، گفت: امیدوارم مدیر جدید هم ادامه دهنده راه خدمت به محرومان باشند و با قدرت و سرعت بیشتری این راه را ادامه دهند.  

گفتنی است، عباس اهرابی از ۲۳ آبان سال ۹۷ به عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در گیلان فعالیت داشت و  سیدمجتبی جلالی‌پور پیش ازین قائم مقام کمیته امداد گیلان بود.

کاندیدای ریاست جمهوری باید به تفکر و مبانی انقلاب و مکتب اسلام قرابت داشته باشد

کاندیدای ریاست جمهوری باید به تفکر و مبانی انقلاب و مکتب اسلام قرابت داشته باشد

کد خبر 1769886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha