ضرورت تشکیل شورای هماهنگی ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه بویراحمد

مشاور رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور بر ضرورت تشکیل شورای هماهنگی کانون‌های مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مشاور رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور امروز با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «غلامعلی قدیریان» در این دیدار ضمن تشریح اساسنامه ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، گفت: با توجه به تصویب اساسنامه ستاد در شورای عالی انقلاب فرهنگی، دستگاه‌های عضو موظف به همکاری و در اختیار گذاشتن ظرفیت‌ها خود با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هستند.

مشاور رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به ضرورت فعالیت شورای هماهنگی ستاد کانون‌های مساجد استان اشاره کرد و افزود: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان دبیر ستاد استانی می‌تواند نقش موثری در تشکیل و فعالیت این شورا در استان ایفا کند.

وی بر استفاده از ظرفیت اعتبارات استانی تاکید کرد و یادآور شد: در این راستا نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان می‌تواند یاریگر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان باشد.

امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای هماهنگی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی خود را جهت تشکیل نشست‌های این شورا در استان با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار استان اعلام کرد.

کد خبر 1769893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha