۹۰۰ مسجد استان تهران شعبه اخذ رای انتخابات هستند

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه ۹۰۰ مسجد استان تهران شعبه اخذ رای هستند، گفت: به مساجد توصیه شده است که اقامه نماز جماعت مغرب و عشای روز جمعه هشتم تیرماه در شعب اخذ رای با عنایت به عدم تداخل با فرآیند اخذ رای انجام شود.

حجت الاسلام «سید یاسر موسوی»، در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه از میان  ۳۷۰۰ مسجد استان تهران ۹۰۰ مسجد شعبه اخذ رای هستند، اظهار کرد: این آمادگی در مساجد تهران است که بنا به صلاحدید ستاد انتخابات اگر نیاز بود، مورد استفاده برای رای گیری شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد: به مساجد توصیه شده است که اقامه نماز جماعت مغرب و عشا روز جمعه هشتم تیرماه در شعب اخذ رای با عنایت به عدم تداخل با فرآیند اخذ رای انجام شود.

حجت الاسلام موسوی گفت: مساجد برای پرشور برگزار کردن انتخابات و کمک به انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری جلسات تبیینی برگزار کردند و به ائمه جماعات مساجد هم گفته شد که به ستادهای  انتخاباتی و فعالان مسجدی در طول ایام انتخابات توصیه نمایند که از تخریب و سیاه نمایی، ارایه مطالبی که وحدت را برهم زند، پرهیز و فقط برنامه های کاندیدای مورد نظرشان را ارایه کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در پایان خاطرنشان کرد: این مرکز هم به منظور فراهم کردن حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری ابلاغیه‌ای برای ائمه جماعات صادر و تاکید کرد، با توجه به اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لازم است ائمه‌ جماعات با نگاه دقیق و رصد هوشمندانه‌ شرایط، مردم را به انتخاب فردی اصلح، شایسته، انقلابی و کارآمد دعوت کنند.

کد خبر 1769901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha