آزادی ملت ایران در استمرار خط امام راحل است

فرخنده با بیان اینکه آزادی واقعی را امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی برای مردم ایران به ارمغان آورد، گفت: امروز هم ادامه آزادی ملت ایران در استمرار خط امام راحل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی فرخنده شامگاه چهارشنبه (۶ تیر) در مراسم اربعین شهدای خدمت اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از حوادثی در تاریخ بشریت بود که مسیر زندگی انسان‌ها و حکومت‌ها را دچار تغییر کرد که به فرمایش رهبر معظم انقلاب در بیاینه گام دوم انقلاب آمده است که انقلاب امام(ره) خواب راحت را از چشم فرعونیان زمان پراند.

وی با یادآوری  تلاش دشمن قبل از انقلاب برای نرسیدن صدای مرجعیت دینی به گوش مردم و تحمیل رضاخان قلدر به مردم ایران، گفت: مدل حکومتی رضاخان این بود که بعد از بازگشت از سفر به ترکیه و دیدار با آتاتورک، دستور داد مردم ایران سر تا پا فرنگی شوند و زنان کشف حجاب کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رضاخان صدها نفر از مردمی که در مسجد گوهرشاد به خاطر تعصب دینی تحصن کرده بودند را به شهادت رساند افزود: محمدرضا پهلوی هم در دوران حکومت خود برای اینکه جلوی غربی‌ها کم نیاورد وقتی جشن‌های ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را در تخت جمشید شیراز برگزار می‌کردند صحنه هنری شرم‌آوری به دستور دربانیان اجرا شد که سفر انگلیس نقل کرده که به شاه گفتم اگر این صحنه را ما در کشور خودمان می‌داشتیم مردم اینها را از شهر بیرون می کردیم.

وی با بیان اینکه انگلیسی‌ها در زمانی که جمعیت ایران ۱۸ میلیون نفر بود در قائله خباثتی که با قحطی در ایران ایجاد کردند و فیلم یتیم‌خانه ایران چند سال پیش در رابطه با آن تولید شد حدود ۹ میلیون از مردم ایران را کشتند، افزود: خیانتی که برخی غرب‌زدگان برای انتقال تاریخ به جوانان ما  انجام می‌دهند تحریف و سانسور تاریخ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تأکید کرد: اگر تاریخ به صورت کامل به جوانان امروز عرضه شود باطل و حق قابل تشخیص است اما مشکل اینجاست که تاریخ را تحریف می‌کنند و با حرف‌های زیبا مردم را فریب می دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به روایت فساد مالی و اخلاقی و جدایی بحرین از ایران در دوران پادشاهی محمدرضا پهلوی پرداخت و در ادامه افزود: حادثه دیگری که اتفاق افتاد، شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی برای ظهور حضرت حجت(عج) است و این انقلاب دیر یا زود به انقلاب جهانی متصل می‌شود و این وعده خداوند است.

وی عنوان کرد: آزادی واقعی را امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی برای مردم ایران به ارمغان آورد نه شعارهای رنگی و روکشدار رأی جمع‌کن.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه امام(ره) ما را اسارت طاغوت آزاد کرد، گفت: امروز هم ادامه آزادی ملت ایران در استمرار خط امام راحل است البته نه خط امامی که فقط بخشی از آن را برش بزنیم و خود را قالب کنیم به بدنه مردم.

فرخنده تأکید کرد: خط امام یعنی شهید آیت الله رئیسی و با محرومان بودن نه فقط شب انتخابات بلکه در طول سال.

وی ادامه داد: خط امام یعنی صراحت لهجه در مقابل دشمن، با لبخند دشمن از مسیر بیرون نرفتن، اراده و همت بلند داشتن در اوج نداری‌ها.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تأکید کرد: در مسیر استمرار خط امام که نقطه اتصال انقلاب امام به تمدن نوین اسلامی است سه چالش سر راهمان قرار دارد که باید آن را به درستی بشناسیم تا منحرف نشویم.

وی در پایان استکبار جهانی به سرکردگی امریکا، اسلام انحرافی و جریان نفاق را سه چالش پیش‌روی دانست و افزود: وظیفه تک تک ما این است که در این بزنگاه تاریخی به فرموده رهبر معظم انقلاب با بصیرت این سه جریان را دقیق بشناسیم و هرکسی را می‌شناسیم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کنیم و به نامزد اصلح براساس ملاک‌های رهبر معظم انقلاب رأی دهیم.

کد خبر 1769911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha