شهید رئیسی تلاش داشت لقمه عزتمندانه در سفره نیازمندان قرار گیرد

بختیاری به دغدغه مندی شهید رئیسی برای رفع مشکلات مددجویان در حوزه های مختلف مسکن، اشتغال، توانمندسازی و ... اشاره کرد و گفت: سیدمحرومان تلاش داشتند لقمه عزتمندانه در سفره نیازمندان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سیدمرتضی بختیاری- رئیس کمیته امداد کشور در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن گرامیداشت اربعین شهدای راه خدمت و شهدای هفتم تیر، اظهار کرد: استان مازندران در توسعه مشارکت‌های مردمی و فعال کردن صندوق امداد ولایت دارای رتبه است.

وی افزود: صندوق امداد ولایت برای پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰میلیون تومان یک درصد کارمزد و یا ضامن دریافت نمیکند برای پرداخت تسهیلات بیش از ۱۰میلیون تومان سه درصد کارمزد برای کل دوره دریافت می‌شود.

بختیاری با بیان اینکه استان مازندران در بحث کمک‌های مردمی در صندوق امداد ولایت در رتبه اول قرار گرفت، عنوان کرد: وحدت، هماهنگی و همدلی موجود در مازندران برکات زیادی دارد که به لطف وجود نماینده ولی فقیه در استان بوده و اگر مخدوش شود دودش به چشم همه مردم می‌رود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه پرچمی که سید محرومان شهید آیت الله رئیسی به اهتزاز درآوردند الگوی همه شد، گفت: از روحیه جهادی ایشان در آینده به‌عنوان یک مکتب یاد می‌شود.

وی به دغدغه مندی شهید رئیسی برای رفع مشکلات مددجویان در حوزه های مختلف مسکن، اشتغال، توانمندسازی و ... اشاره کرد و افزود: سیدمحرومان تلاش داشتند لقمه عزتمندانه در سفره نیازمندان قرار گیرد.

کد خبر 1769930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha