۵۳ شعبه اخذ رای در زیرکوه مستقر می شوند

غیرتی گفت: برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۵۳ شعبه در شهرستان زیرکوه آرای مردم را اخذ خواهند کرد که از این تعداد ۲۲ شعبه ثابت و ۳۱ شعبه سیار خواهند بود.

محمدرضا غیرتی-فرماندار زیرکوه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: انتخابات مظهر اقتدار ملی و تعیین سرنوشت نظام جمهوری اسلامی به مدت ۴ سال است. 

وی ادامه داد: از آن جایی که شهید آیت الله رییسی در عرصه های گوناگون توسعه و آبادانی کشور گام‌های بلندی برداشت و در برنامه های بسیار خوبی در مرحله اجرا قرار داشت ضرورت دارد که منتخب مردم کسی باشد که به این مدل خدمت اعتقاد داشته باشد و به استقلال کشور بیاندیشد.

فرماندار زیرکوه در ادامه بیان کرد: لذا این انتخابات از این حیث از اهمیت خاصی برخوردار است و هرچه حضور مردم در انتخابات باشکوه تر باشد باعث یاس و ناامیدی دشمن در انجام برنامه های طراحی شده، خواهد شد.

غیرتی در خصوص تعداد شعب اخذ رای در زیرکوه عنوان کرد: برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۵۳ شعبه در شهرستان زیرکوه آرای مردم را اخذ خواهند کرد.

فرماندار زیرکوه در ادامه گفت: از این تعداد ۲۲ شعبه ثابت و ۳۱ شعبه سیار هستند و جهت اجرای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در زیرکوه بیش از ۹۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی همکاری خواهند داشت.

کد خبر 1769934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha