چشم اندازی برای خودکفایی مددجویان تدوین شود

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم تدوین سند چشم انداز با هدف خودکفایی نیازمندان تاکید کرد و گفت: ۴۵ سال از عمربابرکت انقلاب اسلامی می گذرد نباید هنوز نیازمندی چشم انتظار دریافت مستمری از امداد مشاهده شود بلکه باید زمینه خودکفایی مددجویان فراهم گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه درمازندران در نشست با سیدمرتضی بختیاری- رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه دستگیری از مددجویان وظیفه همگانی است، اظهار کرد: اگر سعادت نداشتیم در صف شهدا و صالحین قرار بگیریم حداقل خادم فقرا باشیم.

چشم اندازی برای خودکفایی مددجویان تدوین شود

وی با بیان اینکه خدمت بی منت باید به فقرا و نیازمندان ارائه شود، افزود: مسئولین برای رفع مشکلات مددجویان باید از یکدیگر سبقت بگیرند.

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن تحسین خدمات اداره کل کمیته امداد مازندران، گفت: تمام تلاش استان این است که برای رفع مشکلات این قشر به مرکز وابسته نباشد یعنی بلاد باید نهاد حمایتی امداد را تغذیه کند.

وی ضمن قدردانی از خیرین و متمکنین برای همراهی با امداد، خاطرنشان شد: متاسفانه برخی از مسئولین آنگونه بد عمل می کنند که انسان شرمنده ملت شریف ایران اسلامی می شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم تدوین سند چشم انداز با هدف خودکفایی نیازمندان تاکید کرد و افزود: ۴۵ سال از عمربابرکت انقلاب اسلامی می گذرد نباید هنوز نیازمندی چشم انتظار دریافت مستمری از امداد مشاهده شود بلکه باید زمینه خودکفایی مددجویان فراهم گردد.

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه برای کمک به نیازمندان باید سهمی از داشته های خود را به فقرا اختصاص دهیم، گفت: سرگرم گرفتن وجوهات از خیرین نباشیم و فرصت انفاق را از دست ندهیم.

وی به انتخابات ریاست جمهوری اشاره و اظهار امید واری کرد انتخابات روز جمعه ۸ تیر دشمن شکن باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با یادآوری ولادت باسعادت امام موسی کاظم(ع) و گرامیداشت این میلاد فرخنده، تاکید کرد: مردم برای انتخاب اصلح پای صندوق های رأی حاضر شوند.

کد خبر 1769935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha