لزوم تدوین مکتب خدمت از سیره شهید رئیسی

بختیاری با بیان اینکه برای دفاع از انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مردم و محرومین فداکاری می کردند، گفت: آیت الله رئیسی تبلور مدیریت علمی است، باید مکتب خدمت از سیره عملی شهید رئیسی جستجو و استخراج شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سیدمرتضی بختیاری- رئیس کمیته امداد کشور در مراسم بزرگداشت چهل و سومین سالگرد شهدای هفتم تیر و اربعین شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهان در مصلی امام خمینی(ره) ساری ضمن گرامیداشت ولادت امام هفتم شیعیان حضرت موسی بن جعفر(ع) با ااشره به فرازی از وصیت سیاسی الهی امام خمینی(ره)، اظهارکرد: امام راحل فرمودند: این انقلاب که دست جهان خواران و ستمگران را از ایران بزرگ کوتاه کرد با تأییدات خیره الهی پیروز گردیدبی تردید رمز بقای انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی است و رمز پیروزی را ملت می دانند و نسل های آینده تاریخ را خواهند خواند.

لزوم تدوین مکتب خدمت از سیره شهید رئیسی

وی با بیان اینکه در جریان شناسی قرآنی و نهضت های انبیا تقابل حق و باطل یکی از آموزه های بسیار غنی و ارزشمندی است که در سخت ترین شرایط بعنوان سرمایه و پشتوانه حرکت های آزادی بخش بوده است، افزود: فتنه گران که حادثه ۷۲تن را در سرچشمه تهران در سال ۱۳۶۰به وجود آوردند در رسانه های بیگانه اعلام کردند که قائده انقلاب اسلامی رسما تمام شد چرا که اراده خداوند را در بحث اینکه اگر در مسیر معارف اسلامی قرار بگیرید شکست ندارید را نادیده گرفتند.

بختیاری گفت: سال ۱۳۶۰ منافقین و ضدانقلاب داخلی با پشتوانه آمریکا بیش از ۱۷ هزار نفر را در یکسال در تهران و سراسر ایران به شهادت رساندند.  

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام سیدالشهدای انقلاب آیت الله بهشتی، افزود: امام خمینی(ره) فرمودند: «شهادت آقای بهشتی در برابر مظلومیت او ناچیز است» چرا که فتنه گران بلایی برسر انقلاب آوردند تا مردم را از امام و اسلام جدا کنند چون انقلاب اسلامی منافع تمام فتنه گران دنیارا به خطر انداخت.

لزوم تدوین مکتب خدمت از سیره شهید رئیسی

بختیاری با تاکید براینکه دشمنان انقلاب از راه نظامی نمی توانند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند، خاطرنشان شد: امام علی(ع) فرمودند: اگر حق با عنوان حق به میدان بیاید و باطل با لباس باطل، در جامعه مشکلی ایجاد نمی کند چون مردم حق طلب هستند. اما مشکل این جاست که باطل با لباس حق وارد میدان می شود باید بابصیرت خطوط انحرافی را بشناسیم.

وی با بیان اینکه شهید بهشتی به زبان مادری، عربی، انگلیسی وآلمانی سخن می گفتند، افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی با عضویت شهید بهشتی تدوین شد. فتنه گران با ایجاد جریان نفاق زمینه ساز ترور شهید بهشتی شدند.

بختیاری باتاکید براینکه خون شهید بهشتی، انقلاب اسلامی را بیمه کرد، گفت: شهادت آیت الله بهشتی فتنه را آشکار ساخت.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت به ویژه سیدالشهدای خدمت بابیان اینکه آیت الله رئیسی تبلور مدیریت علمی است، افزود: مکتب خدمت باید از سیره عملی شهید رئیسی جستجو و استخراج شود.

بختیاری با بیان اینکه آیت الله رئیسی تربیت یافته قرآن و معارف اسلامی است، ادامه داد: مبارزه با هوای نفس و پرهیزگاری سیره عملی ایشان بود.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی در همه حال خود را بدهکار خداوند متعال می دانستند، بیان کرد: شهید رئیسی اهل توسل بود؛ روضه اهل بیت(علیهم السلام) را می خواندند؛ ارائت ویژه به سیدالشهدا(ع) و حضرت زهرا(س) داشتند.

بختیاری با بیان اینکه برای دفاع از انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مردم و محرومین فداکاری می کردند، گفت: عدالت خواهی و تکیه برحمایت از محرومین و مستضعفین سیره عملی شهید جمهور بود.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی اعتقاد به نظم و قانون مداری داشتند، افزود: شهید رئیسی پایبند به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی بودند.

بختیاری به دیدار آیت الله رئیسی با ایتام در ماه رمضان اشاره کرد و خاطرنشان شد: این دیدار با ترور مستشاران ایران اسلامی در کنسولگری ایران در سوریه همزمان شد که وعده صادق خروجی عملکرد شهید رئیسی در مواجعه با این عملیات تروریستی بود.

کد خبر 1769946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha