شهید رئیسی مرد کار و عمل بود/ مردم به ادامه دهنده راه شهید جمهور رای دهند

زنگانه گفت: با مرور خدمات شهید جمهور مردمی و با اخلاق و توجه به ویژگی ها و معیارهای فرموده مقام معظم رهبری، از بین کاندیداهای تایید شده شورای نگهبان، فردی که هم طرح و برنامه داشته باشد و در مسیر رئیس جمهور شهید باشد، رای دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی محمد زنگانه امروز (پنجشنبه ۷ تیر) در مراسم متمرکز استانی «بزرگداشت اربعین شهیدان پرواز اردیبهشت» در مصلی وحدت گرگان با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت و همراهانش، گفت: مقام معظم رهبری قبل از شهادت و کل انتصابات در بیانات متعدد این شهید عزیز و بزرگوار را یک شخصیت با کفایت، برخوردار صلاح و امانت، کارآزموده در مدیریت های کلان، برخورداری از تحصیلات حقوقی و دانش و تجربه در کنار فقاهت، سلامت و امانت و کارآمدی در مقاطع گوناگون، شخصیتی مردمی و عالیقدر از تبار سیادت و علم، مزین از پرهیزکاری و خردمندی، دارای سوابق درخشان مدیریت و دارای بزرگترین و مهمترین توفیق در زنده کردن امید و اعتماد در مردم معرفی کرده اند.

استاندار گلستان افزود: مقام معظم رهبری شهید رئیسی را انسان و شخصیتی بزرگوار و فداکار با تلاش بی وقفه برای کشور و اسلام معرفی کردند.

وی ادامه داد: شهید رئیسی شخصیتی خستگی ناپذیر، خدمتگزار و با ارزش که صلاح مردم را به همه چیز ترجیح می داد و برای پیشرفت و صلاح امور تلاش شبانه روزی داشت. مرد کار، عمل و خدمت و صفا و صداقت بود.

زنگانه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «شهید رئیسی یک رضایت جدیدی را در مردمی بودن در کشور ایجاد کردند»، گفت: شهید رئیسی در اخلاق سیاسی نیز یک رضایت را ایجاد کردند. ایشان شخصیت انسانی خودشان را با تواضع و رفتارهای صمیمانه خودشان حفظ کردند و بعد از ریاست جمهوری سبک ویژه مدیریتی ایشان با صفا و صمیمت مورد توجه رهبری قرار گرفت.

وی اظهارداشت: شهید جمهور برای مردم عزت و کرامت قائل بودند و به جوانان اعتماد داشتند و میدان دادند و حرمت مردم را نگه می داشتند.

استاندار گلستان افزود: ایشان مرزبندی با دشمنان داشتند و با یک لبخند دشمنان مثل برخی از تفکراتی که به دنبال دیپلماسی از سر ذلت هستند نبودند و دو پهلو صحبت نمی کردند و مرزبندی صریح با دشمنان داشتند و به لبخند دشمنان هیچ اعتمادی نمی کردند.

وی گفت: رئیس جمهور شهید دیپلماسی اقتصادی را به خوبی نشان دادند و خروج از صیانت تک ساحتی برجامی را در دستور کارشان قرار دادند و ایران را در منطقه در صدر توجهات قرار دادند.

زنگانه با بیان اینکه دولت سیزدهم در این مدت کوتاه، کم خرج ترین دولت بودند، افزود: ایشان نرخ بیکاری را در طول چهار دهه گذشته به کمترین حد رساندند و بیشترین میزان صادرات غیرنفتی را در ۴۰ سال گذشته رقم زدندو بالاترین ترانزیت تاریخ را رقم زدند.

وی با اشاره بن بست شکنی های زیاد رئیس جمهور شهید، گفت: در دولت سیزدهم، پروژه معطل مانده ۱۸ ساله پتروشیمی، طرح طبیعت گردی و گردشگری آشوراده و علاج بخشی خلیج گرگان را اجرا کردند.

استاندار گلستان، ساخت یک هزار و ۱۰۰ مدرسه با بیش از پنج هزار کلاس درس، جراحی بزرگ اقتصادی و ۱۰ برابر کردن یارانه پس از حذف ارز ترجیحی و اختصاص یارانه خرید الکترونیک، احیای بیش از هفت هزار واحد صنعتی و کارخانه راکد، انجام ۴۷ سفر استانی و کمک بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومان به استان ها را از اقدامات دولت سیزدهم برشمرد.

وی ادامه داد: در استان گلستان نیز ۲۵ هزار میلارد تومان اعتبار عمرانی، ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات ارزی و ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات مختلف را کارسازی کردند.

زنگانه با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: با مرور خدمات شهید جمهور مردمی و با اخلاق و توجه به ویژگی ها و معیارهای فرموده مقام معظم رهبری، از بین کاندیداهای تایید شده شورای نگهبان، فردی که هم طرح و برنامه داشته باشد و در مسیر رئیس جمهور شهید باشد، رای دهیم.

کد خبر 1769958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha