شهید رئیسی با مبانی دینی و اخلاقی بهترین وجه خدمت‌رسانی را به تصویر کشید

امام جمعه کرمان با بیان اینکه شهید رئیسی با مبانی دینی و اخلاقی بهترین وجه خدمت‌رسانی را به تصویر کشید؛ گفت: این جریان باید به صورت مستمر جاری باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، پنجشنبه(۷ تیر) در آئین رونمایی از سردیس شهید رئیسی در میدان شورا گفت: این اقدام به پاس خدمات فرزند امام و رهبری انجام می‌شود که در جایگاه ریاست جمهوری عمر خود را وقف مردم و خدمت کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: آیت‌الله رئیسی نشان داد با اعتقاد و مبانی دینی و اخلاق اسلامی می شود بهترین وجه خدمت رسانی را به تصویر کشاند.
وی اظهار کرد: این جریان همیشه به واسطه انسان‌های شیفته عدالت و ایثار در کشور ما و کشورهای اسلامی که اعتقادات دینی دارند باید به عنوان یک جریان قوی و مستمر وجود داشته باشد.
امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در کرمان؛ پایتخت مقاومت که شهید سلیمانی سمبل این مقاومت و ایثار است؛ مردم معروف به کریمان و بامعرفت و شرف، شخصیت های برجسته تربیت کردند و در معرفت و شناخت شخصیت‌های فدایی ملت پیشتاز هستند که به همین‌ مناسبت از شهردار و شورای شهر به واسطه این اقدام  تشکر می‌کنم.
وی افزود: این سردیس در مناسب ترین نقطه شهر کرمان جانمایی شده که المان شهید سلیمانی نیز در آن قرار دارد.
امام جمعه کرمان در پایان ابراز امیدواری کرد انتخابات خوبی در هشتم تیرماه برای ریاست جمهوری رقم بخورد.

کد خبر 1769971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha