حضور در انتخابات تکمیل حماسه تشییع شهیدان خدمت است

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه حضور باشکوه در انتخابات همانند عمل صالح است، گفت: این حضور تکمیل حماسه تشییع شهیدان خدمت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی ، امروز در مراسم گرامیداشت چهلم شهید جمهور و هیات همراهش در مصلی الغدیر خرم‌آباد اظهارداشت: تشییع باشکوه شهیدان خدمت از نوادر تاریخ انقلاب اسلامی بود و همگان در سوگ آنان گریستند.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه دوران طلایی انقلاب در زمان شهید آیت‌الله رییسی رقم خورد و دستاوردهای دولت وی در اذهان عموم ماندگار است، افزود: راه شهیدان خدمت ادامه دارد.

وی بر ضرورت حضور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور در انتخابات ریاست جمهوری میثاق دوباره با انقلاب و تکمیل حماسه تشییع شهیدان خدمت است.

آیت الله خاتمی حضور باشکوه در انتخابات را همانند عمل صالح عنوان و بیان کرد: هنوز تعدادی مردد هستند که امیدواریم تغییر نظر دهند و مشارکت کنند چراکه بهترین دموکراسی در ایران موج می زند.

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: با وجود اینکه دشمنان انقلاب یک سال التماس کردند مردم پای صندوق رای نباشند اما چشم دشمن کور شد و در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴۱ درصد شرکت کردند و ضد انقلاب باورشان نمی‌شد.

وی بیان کرد: اکنون هم نگرانی در خصوص حضور نداریم اما مردم باید در انتخاب فرد اصلح دقت کنند، اصلح را باید از طرفداران و افراد حاضر در ستادهای انتخاباتی آنها شناخت.

آیت الله خاتمی اظهارکرد: فردی را انتخاب کرد که دلداده دین باشد چراکه انقلاب اسلامی برای دین و جواب «آری» به اسلام آمد و امیدواریم با انتخاب اصلح سرنوشت خوبی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه ۶۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را تسویه کرد و طرح آبرسانی و بازگشت اقتدار نظام از دستاوردهای دولت شهید رئیسی بود، گفت: کشور جهان برای شهادت وی اعلام عزای عمومی کردند و هنوز هم برخی معتقدند منزوی شده‌ایم چون نمی‌خواهند ببینند که نظام مقتدر شده است.

عضو فقهای شورای نگهبان یادآور شد: دولت شهید رئیسی روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت صادر کرد و پولش را گرفت و ۴۰۰ میلیون دز واکسن از چین نیز وارد شد، این دستاوردها را باید بیان کرد.

آیت الله خاتمی به عملیات غرور آفرین وعده صادق اشاره کرد و گفت: ۳۳ ماه طلایی را پشت سر گذاشتیم و اکنون مردم پای صندوق های رای خواهند رفت و با انتخاب اصلح باید تلاش شود راه شهید خدمت ادامه یابد.

کد خبر 1769979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha