آزادمنشی از ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله رئیسی بود

حجت‌الاسلام تقوی گفت: آزادمنشی از دیگر ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله رییسی بود؛ این مرد بزرگ دنیاطلبی و جاه‌طلبی را مذموم می‌دانست و آن را خصلت شیطانی نام می‌نهاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی در اربعین شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای پرواز که با حضور جمعی از مردم و مسئولان استان چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، این شهیدان به خدمت صادقانه شهره بودند و رمز خدمت صادقانه ایمان و اخلاص آنها بود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در فرهنگ شیعه خدمت به مردم را عبادت می‌دانند و کسی که می‌خواهد گفتارش نورانی و رفتار ارزشمند و مورد قبول داشته باشد باید از درون خود را به نقطه مطلوب برساند تا در بیرون گفتار و رفتار خود را تنظیم کند که این مهم در رفتار و گفتار شهید رئیسی نمود و ظهور داشت.

وی افزود: آزادمنشی از دیگر ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله رئیسی بود؛ این مرد بزرگ دنیاطلبی و جاه‌طلبی را مذموم می‌دانست و آن را خصلت شیطانی نام می‌نهاد.

تقوی با بیان اینکه در گفتمان آیت‌الله رئیسی خدمت به مردم یک توفیق بزرگ به شمار می‌رفت، تصریح کرد: مبادا مردم پشت در اتاق ادارات معطل بمانند و کارمندان تلاش خود را بکنند تا مشکل مردم بر اساس قانون و ضابطه برطرف شود.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، خستگی‌ناپذیری را از دیگر ویژگی‌های شهید رئیسی عنوان کرد و گفت: این شهید بزرگ در راه خدمت به مردم خستگی‌ناپذیر بود و همانند رزمندگان دفاع مقدس در میدان عمل از چیزی ترس نداشت.

تقوی افزود: رمز اینکه آیت‌الله رئیسی در مسیر خدمت به مردم خسته نمی‌شد این بود که وی عاشق خدمت و مردم بود.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این استان طی سال‌های اخیر از رشد برخوردار شده است و مشکل آب آشامیدنی پنج شهرستان برطرف و به بیش از ۱۵۰ روستا آبرسانی شده است و سطح زیر کشت گلخانه‌ها از ۳۰ به ۱۰۰ هکتار افزایش یافته است، معادن از ۹۱ به ۱۵۰مورد افزایش یافته و ۵۷ هزار مسکن در قالب نهضت ملی در حال اجرا است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با دعوت از مردم به حضور حماسی در انتخابات، اظهار داشت: علاوه‌بر مشارکت حداکثری باید به معیارهای فرد اصلح نیز توجه داشت و معیارهایی نظیر کارآمدی و مدیریت را در انتخاب فرد اصلح مدنظر داشت.

کد خبر 1769991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha