انتخاب فرد اصلح با حضور در پای صندوق های رای حاصل می شود

حجت الاسلام روح الله اکبری نیا گفت: انتخاب فرد اصلح با حضور پای صندوق های رای، با تحقیق، تفحص و بصیرت حاصل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، مراسم چهلمین روز شهادت شهدای خدمت با حضور مردم ولایتمدار جیرفت در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.
حجت الاسلام روح الله اکبری نیا در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور، گفت: مقام معظم رهبری می فرماید؛ هر کسی که در راه خدمت به مردم کشته شود شهید است و آیت الله رییسی در راه خدمت به مردم به شهادت رسید.
امام جمعه موقت جیرفت خاطرنشان کرد: شهید رییسی و شهدای راه خدمت به مردم یاد دادند که به اهتزاز درآوردن پرچم ایران، خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی ابراز کرد: آیت الله رییسی سیدالشهدای خدمت کسی بود که در قلب سرزمین دشمن در سازمان ملل کتاب آسمانی مسلمان را به دست گرفت و گفت؛ قرآن حقیقت است و حقیقت نمی سوزد.  
حجت الاسلام اکبری نیا اظهار کرد: برخی از کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نتوانستند کلمه شهید را برای آیت الله رییسی به زبان بیاورند.
 امام جمعه موقت جیرفت ادامه داد: در انتخابات نباید به عقب برگشت به عقبی که بسیاری از مشکلات فعلی حاصل عملکرد دولت گذشته بوده است باید به شخصیتی رای دارد که نزدیک ترین فرد به شهید خدمت باشد و تفکر انقلابی ناب داشته باشد و خود را سرباز ولایت بداند.
وی بیان کرد: امام راحل فرمود؛ بزرگترین گناه عدم شرکت در انتخابات است اگر شخصی گناه کبیره ای انجام دهد نتیجه آن متوجه خودش می شود اما در عدم شرکت در انتخابات به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم آسیب می زند.
حجت الاسلام اکبری نیا دشمن روند برگزاری انتخابات را رصد می کند، عنوان کرد: باید با مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان را ناامید و مایوس کنیم.
امام جمعه موقت تصریح کرد: انتخاب فرد اصلح با حضور پای صندوق های رای، با تحقیق، تفحص و بصیرت حاصل می شود.
وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ اگر دولت آیت الله رییسی ادامه داشت بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم حل می شد.

کد خبر 1770011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha