استقرار صندوق های رای در ۳۰ مسجد شهری و روستایی شهرستان بویراحمد

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: ۳۰ مسجد مناطق شهری و روستایی در این شهرستان آرای مردم را اخذ می کنند.

«شهرام مهدوی مطلق» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ماه تا ساعت ۱۹ عصر توزیع صندوق‌های اخذ رای و کلیه اقلام انتخاباتی توسط هیئت اجرایی و هیئت نظارت مستقر در فرمانداری شهرستان بویراحمد انجام شد.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: این اقلام تحویل نمایندگان فرماندار و نمایندگان هیئت نظارت و همچنین محافظان صندوق داده شد.

وی ادامه داد: طبق شیوه توزیع، ابتدا از مناطق روستایی و عشایری این کار آغاز شد و در نوبت عصر بیشتر صندوق‌های اخذ رای مناطق شهری در دستور کار قرار گرفت.

مهدوی مطلق افزود: ما در مجموعه بخش مرکزی شهرستان بویراحمد ۱۶۴ صندوق رای داریم که توزیع شد و در مجموع ۲۲۴ صندوق اخذ رای برای شهرستان بویراحمد در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان بویراحمد یادآور شد: از این تعداد، ۱۲۳ صندوق ثابت شهری و روستایی و ۹۱ صندوق سیار رای مردم را در مناطق صعب العبور روستایی و همچنین عشایری جمع آوری می‌کنند.

وی به تامین امنیت انتخابات اشاره و بیان کرد: نیروهای انتظامی و بسیج جهت تامین امنیت انتخابات حضور فعال دارند و در زمینه سلامت انتخابات در همه شعب اخذ رای علاوه بر ناظر هیئت نظارت، از طرف ستاد انتخاباتی نامزدها یک نفر به فرمانداری معرفی شده و همه نامزدها در شعب اخذ رای که نیرو معرفی کرده باشند، نیروهای آنها نیز در این محل‌ها حضور خواهند داشت.

مهدوی مطلق خاطرنشان کرد: یک نفر نیز از طرف ستاد نامزدها به هیئت‌های اجرایی معرفی شده که در زمان تجمیع آرا حضور دارد.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: ۳۰ مسجد مناطق شهری و روستایی در این شهرستان آرای مردم را اخذ می کنند.

کد خبر 1770035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha