رای عشایر زیرکوه به اقتدار ایران عزیز

عشایر شهرستان مرزی زیرکوه به عشق ایران عزیز به پای صندوق های اخذ رای آمده اند تا به دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ثابت کنند که پای آرمان های امامین انقلاب ایستاده اند.

خبرگزاری شبستان-خراسان جنوبی؛ زینب روحانی مقدم- شرکت در انتخابات حق و وظیفه شرعی و عینی هر ایرانی است، هر ایرانی که اقتدار، پیشرفت، عزت و توسعه کشورش را می خواهد باید به صحنه انتخابات بیاید و سرنوشت خود و آیندگان این سرزمین را رقم بزند.

یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی برگزاری بیش از چهل دوره انتخابات است، اصلاً بشر با انتخاب زنده است و با انتخاب زندگی می کند؛ امّا گاهی انتخاب غلط است، گاهی درست! اگر انتخاب غلط باشد هزینه سنگینی دارد، اگر هم درست باشد آثار فراوانی دارد.

شرکت حداکثری در انتخابات هم موجب کارآمدی و دفاع از اصل نظام است. امام راحل می فرمود از اوجب واجبات است و اگر ما مشارکت کم رنگی داشته باشیم، موجب خوشحالی دشمن می شود.

امروز که چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از شهادت ناباورانه آیت الله رئیسی در حال برگزاری است، قطعا مردم ایران عزیز به خصوص مردمان کویرنشین خراسان جنوبی با حضور باشکوه و پرشور خود در پای صندوق های اخذ رای، لبیکی دوباره به ولایت فقیه و امام راحل دارند.

یکی از اقشار مهم و نقش آفرین در انقلاب اسلامی، عشایر هستند که مرزبانان و مرزداران ایران اسلامی محسوب می شوند و همواره پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و هیچ گاه صحنه دفاع از این نظام را خالی نکردند.

شهرستان یکی از شهرهای مرزی و عشایرنشین خراسان جنوبی است که در همسایگی مرز افغانستان و شمال شرق خراسان جنوبی قرار دارد و امروز مردان و زنان عشایرنشین این منطقه باری دیگر حماسه ساز شدند.

3.jpg

*شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است

رحیم امین پور از عشایر شهرستان زیرکوه روستای چاه پایاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ۳۸ سال سن دارم و در تمام دوره های انتخابات شرکت کرده ام.

وی در ادامه در خصوص علت حضور در انتخابات عنوان کرد: در انتخابات شرکت می کنم تا سرنوشت کشورم را رقم بزنم و انتخابات یک امر ملی است و همچون گذشته در انتخابات شرکت می کنم.

امین پور با بیان اینکه ما عشایر پای آرمان های نظام و انقلاب هستیم، افزود: وظیفه ما است که در انتخابات شرکت کنیم و رئیس جمهور را با رای خودمان بر می گزینیم.

2.jpg

*انتخاب رئیس جمهور قوی جهت حل مشکلات

علیرضا شیفته از عشایر منطقه بارنجگان شهرستان زیرکوه در نقطه صفر مرزی و هفت کیلومتری مرز افغانستان نیز در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: انتخابات حق و تکلیفی است که باید ادا کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه عشایرزاده و مرزنشین هستیم، امنیت و امکاناتی که اکنون داریم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری جمهوری اسلامی در این منطقه نداشتیم.

شیفته در ادامه تاکید کرد: درست است که مشکلات و کمبودهایی وجود دارد اما خدماتی که پس از تشکیل جمهوری اسلامی در مناطق محروم ارائه شده خیلی بیشتر از کمبودها است.

وی با بیان اینکه باید در این رویداد سرنوشت ساز شرکت کنیم، گفت: امیدواریم با انتخاب یک رئیس جمهور اصلح شاهد برطرف شدن کمبودها به وسیله دولتمردان قوی باشیم.

*لزوم انتخاب فرد اصلح

محمد غضنفری از عشایر ایل بزرگ بهلول روستای عشایر نشین چشمه بید که با شهرستان زیرکوه ۷۰ کیلومتر فاصله دارد در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: متولد سال ۱۳۵۶ هستم و در همه انتخابات ها شرکت کرده ام.

وی در خصوص اهمیت حضور در انتخابات عنوان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح وظیفه همه ما است.

غضنفری در ادامه گفت: جهت انتخاب فرد اصلح باید به نکاتی که مقام معظم رهبری فرمودند توجه داشته باشیم تا فرد اصلح انتخاب شود و به حل مشکلات بپردازد.

کد خبر 1770037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha