آغاز رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در چهارمحال‌وبختیاری

چهاردهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز ۸ تیرماه در همه نقاط چهارمحال‌وبختیاری در حالی آغاز شد که مردم این استان در همه انتخاب‌ها حماسه‌ساز بوده‌اند و حماسه‌آفرینی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری، چهاردهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز ۸ تیرماه در همه نقاط چهارمحال‌وبختیاری در حالی آغاز شد که مردم این استان در همه انتخاب‌ها حماسه‌ساز بوده‌اند و حماسه‌آفرینی کرده‌اند.

محسن حسین میرزایی با اشاره بر پیش‌بینی ۷۹۵ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری گفت: از این تعداد شعبه اخذ رای ۵۷۴ شعبه ثابت و ۲۲۱ شعبه سیار هستند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از تعداد کل شعب اخذ رای ۳۷۱ شعبه شهری و ۴۲۴ شعبه روستایی پیش‌بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال‌وبختیاری عوامل اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری در این استان را ۱۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در زمان حاضر ۲۹ هیئت اجرایی در این استان شکل‌گرفته است که از این تعداد ۱۲ هیئت اجرایی در مراکز شهرستان‌ها و ۱۷ هیئت اجرایی نیز در مراکز بخش‌های مستقل تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه روند و فرایند تشکیل هیئت‌های اجرایی با همکاری هیئت نظارت استان و شهرستان‌ها انجام شده است، اضافه کرد: ۳۷۷ نفر در هیئت‌های اجرایی چهارمحال‌وبختیاری کار انتخابات را پیگیری می‌کنند.

کد خبر 1770083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha