بازدید نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان از شعبات اخذ رای در رشت

نماینده ولی فقیه در گیلان و نماینده  عالی دولت در گیلان امروز پس از ثبت رای خود در منزل شهیدان یوسفی، از شعبات اخذ رای در رشت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،‌ اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان صبح امروز (جمعه) پس از ثبت رای خود در منزل شهیدان یوسفی، از تعدادی از شعبات اخذ رای در رشت بازدید کرد.

وی در این بازدید که آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و جمعی از  مسئولان نیز حضور داشتند، ضمن گفت و گوی صمیمی با اقشار مختلف مردم حاضر در شعبه اخذ رای، با عوامل و دست اندرکاران اجرایی اخذ رای نیز گفت و گو داشت و از نزدیک روند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری  را بررسی کرد.

بازدید نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان از شعبات اخذ رای در رشت

استاندار گیلان در نخستین دقایق شروع فرآیند انتخابات با حضور در منزل شهیدان یوسفی در منطقه پیربازار رشت رأی خود را به صندوق انداخت.

بازدید نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان از شعبات اخذ رای در رشت

اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسوولان استان صبح امروز (جمعه ۸ تیر) در نخستین دقایق آغاز فرآیند رأی گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در منزل شهیدان یوسفی در منطقه پیربازار رشت، ضمن دیدار با مادر معظم شهیدان محمد، قدرت الله و محمود یوسفی رأی خود را به صندوق انداختند.

استاندار گیلان همچنین با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از حضور خوب رسانه ها برای پوشش رویداد بزرگ انتخابات امروز، با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی؛ انقلابی و ملی است، گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات منشاء قدرت، عزت و سربلندی ملت است.

عباسی اظهار کرد: حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت خود معنادار بوده و این مشارکت و حضور در هر دوره موجب اقتدار نظام است.

کد خبر 1770099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha