اصحاب رسانه مردم را جهت شرکت و انتخاب اصلح در انتخابات تشویق و ترغیب کنند

عموپور با بیان اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران با ابزاری که در دست دارند می‌توانند تا آخرین زمان اخذ رای، مردم را جهت شرکت و انتخاب اصلح در انتخابات تشویق و ترغیب کنند گفت: بدون شک با همراهی و همدلی مردم و مسئولین شاهد اتفاق خوبی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، طهمورث عموپور_ فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان رودبار به همراه اعضای شورای تامین شهرستان در نخستین لحظات آغاز «انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری» با حضور در شعبه ۸ مدرسه مفتح شهر رودبار رای خود را به صندوق انداخت.

عموپور با تاکید بر اینکه، اصحاب رسانه و خبرنگاران با ابزاری که در دست دارند می توانند تا آخرین زمان اخذ رای، مردم را جهت شرکت و انتخاب اصلح در انتخابات تشویق و ترغیب کنند گفت: اینکه انتخابات ریاست جمهوری را به فرمان رهبری ظرف مدت ۵۰ برگزار می کنیم بدون شک با همراهی و همدلی مردم و مسئولین شاهد اتفاق خوبی خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه، در سطح شهرستان رودبار تعداد ۱۲۱ شعب اخد رای پیش بینی شده که، از این تعداد ۵۸ شعب شهری و ۶۳ شعب روستایی است افزود: تعداد ۵۲ آنها ثابت و ۶۹ شعب اخذ رای سیار است و حدود ۲۰۰۰ نفر با ستاد انتخابات شهرستان در امر نظارت، اجرایی، امنیت و حفاظت از شعب اخذ رای، همکاری می کنند.

عموپور اذعان کرد: در روند اجرایی انتخابات در شهرستان، همه اقدامات و فرآیندها، دوره های فشرده آموزش عوامل اجرایی، بازرسی و نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای بر اساس جدول زمانبندی مقرر در قانون انتخابات، انجام شد.

اصحاب رسانه مردم را جهت شرکت و انتخاب اصلح در انتخابات تشویق و ترغیب کنند

اصحاب رسانه مردم را جهت شرکت و انتخاب اصلح در انتخابات تشویق و ترغیب کنند

کد خبر 1770121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha