استاندار مازندران رأی خود را در صندوق مسجد صاحب الزمان(عج) انداخت

استاندار مازندران با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) بلوار کشاورز ساری ضمن دعوت از مردم برای حضور به موقع در انتخابات ریاست جمهوری، رأی خود را در صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، یوسف نوری-استاندار مازندران با حضور در در شعبه اخذ رای مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۴هزار و ۵۰۰شهید استان و سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان به انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری اشاره و اظهار کرد: برای برگزاری این انتخابات همه مسئولین و عوامل اجرایی بصورت جهادی پای کار هستند.

وی به منویات رهبری درخصوص حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: به فرموده رهبری هرکس به ایران قوی علاقه مند است باید در انتخابات شرکت کند. همچنین معظم له تاکید داشتند مردم برای حضور در انتخابات تردید نداشته باشند.

نوری تعداد شعب اخذ رأی را سه هزار و ۲۲۸ شعبه اعلام کرد ویادآورشد: ۶۸۰ شعبه از این تعداد سیار است.

استاندار مازندران در بخش دیگر سخنانش با بیان این که ۵۵ درصد شعب اخذ رای در  استان روستایی است، گفت: صندوق های رای در روستاهای سیلزده و کوهستانی این خطه از شمال کشور نیز فعال شده است.

وی با تاکید براینکه در مازندران در حوزه امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت چهار راهبرد انتخاباتی رهبری زمینه لازم فراهم شد تا انتخابات با شور و نشاط لازم برگزار شود، خاطرنشان شد: امید می رود شاهد مشارکت بالای مردم در انتخابات باشیم.

نوری با بیان اینکه ۳۶هزار نفر در استان ورود اطلاعات داشته و تعرفه های رأی را تحویل گرفتند، گفت: در استان مازندران به دلیل سیل که اتفاق افتاده ممکن است مسافر کمتری را داشته باشیم و مشارکت نسبت به دوره های گذشته کمتر باشد.

کد خبر 1770130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha