کوچک ترین خلل و شائبه ای در انتخابات خراسان شمالی نخواهیم داشت

رییس هیات نظارت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی گفت: مردم حضور خوبی در پای صندوق های رای خواهند داشت، آنان نظاره گر هستند، مردم به نظام اعتماد دارند و اجازه نخواهیم داد کوچکترین خللی و شائبه ای در امر انتخابات به وجود آید.

عابدین عابدی مقدم، رییس هیات نظارت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: امنیت لازم برقرار است و در کلیه صندوق های اخذ رای خراسان شمالی هیچ مشکلی نیست، کار روان است و این موضوع در تمام شعبات اخذ رای به وضوح مشحص می شود.

وی افزود: ما موظف ایم با توجه به مسئولیتمان با تمام توان نظارت خود را در صندوق های رای حفظ کنیم و در هر صندوقی چهار نفر در کنار نیروهای نظامی و انتظامی در کنار عوامل اجرایی حضور دارند.

رییس هیات نظارت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی اضافه کرد: از مردم همیشه در صحنه انتظار می رود چنانچه کوچکترین مسئه ای در استان بود سریع اطلاع دهند با هیچ کس اغماض نخواهیم کرد، مامور هستیم که از آرای مردم صیانت کنیم جز این هیچ ماموریت نداریم.

وی ادامه داد: آنچه به صندوق های رای انداخته می شود خروجی انتخابات همان خواهد شد و سامانه های مختلفی داریم که صحت انتخابات را تایید کنند و پس از ساعت ۲۴ که شمارش آراء آغاز می شود آرایی دست مردم خواهد افتاد و مردم متوجه آن خواهند شد.

عابدی گفت: همچمنین چهار سیستم درحوزه  صحت سنجی داریم که باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند و امید می رود تمام مراحل اخذ رای انتخابات به خوبی پیش رود.

برای انتخاب نهمین رییس جمهور کشور ۹۲۷ شعبه اخذ رای در سراسر خراسان شمالی برپا شده که از این تعداد ۶۱۳ شعبه ثابت و مابقی سیار است.

همچنین از ۹۲۷ شعبه اخذ رای استان، ۴۳۲ شعبه در مناطق شهری و ۴۹۵ شعبه در مناطق روستایی آرای مردم را اخذ خواهند کرد.

کد خبر 1770148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha