اخذ رای از افراد معلول در محل سکونت

فاضلی فرد با بیان اینکه رأی دادن، حق مسلم هر ایرانی است، گفت: شرایط اخذ رأی برای همه واجدین شرایط فراهم شده تا افراد معلول یا دارای شرایط خاص بتوانند در همان محل سکونت رأی خود را به صندوق بیندازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علی فاضلی فرد - فرماندار بیرجند امروز جمعه (۸ تیر) در جمع خبرنگاران گفت: ۱۸۸ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بیرجند فعال شده است.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه ۱۲۵ شعبه شهری و ۶۳ شعبه روستایی است، افزود: از این تعداد ۱۳۶ شعبه ثابت و ۵۲ شعبه سیار است.

فاضلی‌فرد در ادامه از همکاری چهار هزار نفر از عوامل اجرایی در بخش‌های مختلف امنیتی، اجرایی و نظارتی شهرستان برای صیانت از رای مردم خبر داد.

وی با بیان اینکه رأی دادن، حق مسلم هر ایرانی است، گفت: شرایط اخذ رأی برای همه واجدین شرایط فراهم شده تا افراد معلول یا دارای شرایط خاص بتوانند در همان محل سکونت رأی خود را به صندوق بیندازند.

به گفته وی؛ شهروندان بیرجندی که به دلیل شرایط سخت جسمی یا بیماری، کهولت سن و یا معلولیت، امکان حضور در شعب اخذ رأی را ندارند می‌توانند با شماره‌های ۳۲۲۱۴۰۰۱ و ۳۲۲۱۴۰۰۲ تماس بگیرند تا صندوق رأی به محل مورد نظر ارسال شود.

فرماندار بیرجند افزود: روند اخذ رای در تمامی شعب با کمترین مشکل شروع شده و همه تمهیدات لازم اندیشیده شده تا فرآیند اجرای انتخابات در سلامت کامل و به شکل روان در جریان باشد.

کد خبر 1770166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha