حضور مردم در انتخابات سبب تولید قدرت برای کشور است

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان گفت: انقلاب ریشه در حضور مردم دارد و این حضور سبب تولید قدرت برای کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام علی درویشی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم سالاری دینی را امام راحل نهادینه کردند، اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی از روز اول بر پایه اراده و رای مردم بنیان‌گذاری شده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان افزود: امروز روز حماسه و تجلی قدرت ملت و ظهور و  بروز اراده مردم و تولید قدرت برای کشور است و انتظار می رود همه کسانی که دل در گرو انقلاب و شهدا دارند نسبت به انقلاب بی تفاوت نباشند.

 وی با بیان اینکه انتخابات به اصل نظام و آبروی کشور بر می گردد و باید آن را جدای از مشکلات اقتصادی بدانیم، عنوان کرد: رای هر فرد و مشارکت در انتخابات فرصتی برای مشارکت در توسعه و پیشرفت کشور است.

حجت الاسلام درویشی انتخابات را حق و تکلیف هر فردی عنوان کرد و گفت: در انجام این تکلیف نباید کوتاهی کرد و با آمدن به صحنه در توسعه، پیشرفت و اقتدار نظام گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در دره های مختلف تعیین کننده بوده است، عنوان داشت: انقلاب ریشه در حضور مردم دارد و دشمن بخاطر همین به حضور مردم حساس است.

حجت الاسلام درویشی بیان کرد: حضور مردم به معنای تیر در قلب دشمن است و با انتخاب اصلح در رفع مشکلات مردم اثرگذار خواهد بود و امید است نتیجه آن انسجام و وحدت در داخل کشور باشد.

کد خبر 1770168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha