حماسه حضور در نخستین ساعات اخذ رای در سنندج رقم خورد

حماسه حضور مردم در نخستین ساعات اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سنندج رقم خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، مردم استان کردستان از همان ابتدای صبح جمعه در شعبات اخذ رای حضور یافتند و بار دیگر حماسه دیگری برای این مرز و بوم خلق کردند.

به گفته رییس ستاد انتخابات استان کردستان یک هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای آماده دریافت رای های مردمی هستند و ۲۵ هزار نفر نیز در امر انتخابات دخیل هستند.

امید است تا پایان رای گیری شاهد حضور چشمگیری در عرصه انتخابات باشیم

مهدی رمضانی بیان کرد: امروز هشتم تیر ۱۴۰۳ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور در کردستان همزمان با سراسر کشور از همان ساعات اولیه صبح آغاز شده است و مردم در مراکز اخذ رأی حضور پیدا کردند امید است تا پایان رای گیری شاهد حضور چشمگیری در عرصه انتخابات باشیم.

حماسه حضور در نخستین ساعات اخذ رای در سنندج رقم خورد

به گفته وی، هم اکنون هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رأی در ۱۰ شهرستان استان دایر شده است و ۲۵ هزار نفر از عوامل ستاد در محل شعب اخذ رأی حضور دارند .

وی یادآورشد: هم اکنون فرایند رای گیری در تمام شعب اخذ رأی در حال انجام است و هیچگونه اختلالی در فرایند رای گیری وجود ندارد

وی خواستار مشارکت حداکثری و حضور مردم در پای صندوق های رای و انتخاب رئیس جمهور اصلح شد.

حضور حداکثری مردم عامل عزت و آبروی نظام جمهوری است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای عامل عزت و آبروی نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نیز به خبرنگاران اظهار کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نهمین رئیس جمهور کشور این دوره از انتخابات حساس ترین و استثناترین انتخابات ریاست جمهوری در ۴۵ سال گذشته است.

حماسه حضور در نخستین ساعات اخذ رای در سنندج رقم خورد

وی تاکید کرد: مردم با حضور حداکثری و انتخاب اصلح باید به بهترین رئیس جمهور که خدمات خوبی به دولت و مردم ارائه کند رای دهند.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بازتاب گسترده ای در عرصه بین المللی بدنبال دارد

استاندار کردستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بازتاب گسترده ای در عرصه ملی و بین المللی بدنبال دارد.

اسماعیل زارعی کوشا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشارکت حداکثری و حضور مردم در پای صندوق های رای در عرصه بین المللی ‌و در عرصه ملی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: در عرصه داخلی برای رایزنی قوی و پی گیری شاخص های مختلف و ارتقاء برنامه های آینده به پشتوانه مردی نیاز است و در عرصه بین المللی بمنظور استیفای حقوق و منافع ملی مشارکت بالای مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

زارعی کوشا رایزنی، توسعه و پیشرفت  بیشتر را نیازمند حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای دانست و خواستار حضور مردم در پای صندوق های رای در راستای خلق مشارکت حداکثری و حماسی شد.

حماسه حضور در نخستین ساعات اخذ رای در سنندج رقم خورد

وی تاکیدکرد: مسیری که شهید رئیسی آغاز کرده بود با انتخاب کاندیدای اصلح این مسیر باید ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه همه شعب اخد  رای و مقدمات برگزاری انتخابات صددرصدی در استان آماده و مهیاست تصریح کرد: همه شعب اخذ رأی یعنی هزار و ۲۹۶ شعبه اخد رای در استان فعال است و هیچگونه مشکل ارتباطی وجود ندارد و تعداد ۲۵ هزار نفر از عوامل اجرایی استان آماده برگزاری انتخابات پرشور و حماسی مردم هستند.

کد خبر 1770170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha