اهالی فرهنگ، هنر و رسانه مازندران پای صندوق رأی مسجد حضرت ابوالفضل(ع)

آهنگر از جانمایی شعبه اخذ رأی ویژه جمع آوری آرای اهالی فرهنگی، هنر و رسانه مازندران در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ساری خبر داد و گفت: این دوره از انتخابات اهمیت ویژه ای دارد می طلبد مردم برای ثبت حضور به موقع اقدام کنند.

احسان آهنگر-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری درپی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی اشاره و اظهار کرد: مردم نقش اساسی و ارزنده ای در اداره امور کشور ایفا می نمایند که امید می رود امروز مشارکت گسترده در انتخابات داشته باشند.

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه مازندران پای صندوق رأی مسجد حضرت ابوالفضل(ع)

وی با بیان اینکه مهمترین مسئله در انتخابات حضور و مشارکت حداکثری است، افزود: البته انتخاب اصلح نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید محقق شود.

آهنگر با اشاره به نقش اثرگذار جامعه فرهنگ، هنر و رسانه در تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، بیان کرد: قدردان تلاش های اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان برای بصیرت افزایی در بحث انتخابات با تولید آثار هنری در قالب پوستر، نماهنگ، کلیپ، موشن گرافی، گزارش و خبر، یادداشت، تریبون آزاد و ... بین هم استانی های شریف دیار علویان هستیم.

وی از جانمایی شعبه اخذ رأی ویژه جامعه فرهنگ، هنر و رسانه استان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خیابان وصال شیرازی ساری خبر داد و با توجه به اهمیت حضور در این انتخابات سرنوشت ساز از هنرمندان، نویسندگان، اصحاب خبر و رسانه و دیگر فعالین حوزه فرهنگ و هنر این خطه از شمال کشور جهت مشارکت در پای صندوق های رأی دعوت بعمل آورد.

کد خبر 1770193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha