فعالیت بیش از ۵۳۰ شعبه اخذ رای در شهرستان رشت

فرماندار رشت با بیان اینکه در شهرستان رشت ۵۳۱ شعبه اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فعال است گفت: ۲۸۲شعبه شهری و۲۴۹ شعبه در روستا و ۷شعبه سیار شهری و ۶شعبه سیار روستایی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازگیلان، کیا عاشوری امروز (جمعه ۸تیر) در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران به روند برگزاری انتخابات اشاره و اظهار کرد: فرآیند آغاز انتخابات و توزیع صندوق‌ها از ساعت ۴ بامداد امروز در شهرستان رشت آغاز شد؛ از ساعت ۷ صبح همه دستگاه‌های احراز هویت فعال و برخط شدند و رای گیری از ساعت ۸ در تمام شعب شروع شد.

فرماندار شهرستان رشت افزود: در شهرستان رشت ۵۳۱ شعبه اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده که ۲۸۲ شعبه شهری و ۲۴۹ شعبه در روستا و ۷ شعبه سیار شهری و ۶ شعبه سیار روستایی داریم.

وی با بیان اینکه همه شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه فراهم است، گفت: تیم پشتیبانی هم در فرمانداری شهرستان رشت مستقر است تا در صورت بروز مشکلی نسبت به رفع آن اقدام کنند.

عاشوری با اشاره به ساماندهی ۹۰۰۰ عوامل اجرایی و انتظامی، امنیتی در حوزه شهرستان رشت ادامه داد: وظیفه ما تحقق چهار راهبرد فرمایش رهبر معظم انقلاب است و مجریان انتخابات نیز در کنار رعایت اصلی بی طرفی و عدم جانبداری در تمامی مراحل اجرایی برگزاری انتخابات، زمینه مشارکت مردم را هم فراهم می‌کنند.

وی تصریح کرد: در ساعات نخست آغاز رای گیری با همراهی استاندار محترم بازدیدی از شعب اخذ رای داشتیم و با مشارکت و همدلی، هم افزایی بین عوامل اجرایی و نظارتی و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای در کمال آرامش در حال انجام است.

فرماندار رشت انتخابات را پشتوانه نظام اسلامی دانست و گفت: به پشتوانه حضور مردم در پای صندوق‌های رای، توسعه و پیشرفت در کشور اتفاق می‌افتد و حضور و مشارکت مردم در انتخابات تهدیدات کشور را دفع می‌کند و در بستر این مشارکت، چالش‌های کشور قابل حل است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه دارد، تصریح کرد: از مردم دعوت می‌کنیم در همین بازه زمانی حضور یابند و منتظر ساعت تمدید اخذ رای نباشند.

کد خبر 1770201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha