شرکت در انتخابات اقتدار آفرین و امنیت‌آفرین است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: حضور درپای صندوق‌های رأی، اقتدارآفرین، امنیت‌آفرین و پشتوانه‌ای قوی رئیس‌جمهور آینده در تعاملات بین‌المللی و اجرای وظایف او است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد اظهارداشت: انتخابات، مشارکت در سرنوشت خویش است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: شرکت در انتخابات یک عبادت اجتماعی است، همان‌طور که شرکت در نمازجمعه هم یک عبادت اجتماعی است.

مردم پشتوانه انقلاب هستند

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی به‌واسطه حضور مردم بوده و استمرار آن هم به‌واسطه حضور مردم است و امروز همه برای انجام تکلیفی که بر دوش داریم باید در انتخابات شرکت کنیم.

حجت الاسلام والسلمین شاهرخی با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی، اقتدار آفرین، امنیت‌آفرین و پشتوانه‌ای قوی رئیس‌جمهور آینده در تعاملات بین‌المللی و اجرای وظایف او است، گفت: در این حضور باید شایسته‌ترین را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه نامزدها را شورای نگهبان تأیید کرده است، ادامه داد:  اما در باب صلاحیت‌ها اینها با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند، در پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی تفاوت‌هایی وجود دارد، در گفت‌وگوهای آنها شنیدیم که اینها در نوع اداره کشور در امور داخلی و خارجی با هم تفاوت‌هایی دارند، برای ما وقایع سال ۸۸ وقایع تلخی است، اتفاقات سال ۱۴۰۱، برای ما وقایع تلخی است، این یک راه تشخیص است که چه افرادی، این وقایع تلخ و زشت را حمایت و همراهی کردند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه باید شایسته‌ترین را انتخاب کرد، گفت:  مردم آگاه و بصیر هستند و می‌توانند تشخیص بدهند.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: امید است مشارکت حداکثری که امر و وظیفه اول بوده را به‌خوبی همه انجام دهند، در تشخیص اصلح هم همه دارای اختیار هستند، اما اگر کسی بداند شایسته‌ترین فلان شخص است و به شخص دیگری رأی بدهد، این خیانت به خدا، رسول خدا و مؤمنین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه به ۱۰ تیر روز صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: در استان ظرفیت‌های زیادی در این حوزه داریم، برخی از آنها هنوز بالفعل باقی‌مانده‌اند، انتظار این است که با چاره‌اندیشی و تقویت صنعت و معدن دیو بیکاری در استان کاهش پیدا کند.

کد خبر 1770202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha