حضور پرشور مردم در انتخابات نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور دارد

رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه انتخاب فرد اصلح را فراهم می‌آورد و این اتفاق وقتی رقم می‌خورد که مردم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

حجت الاسلام رضا براتی زاده، رییس کل دادگستری خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این انتخابات دارای حساسیت و اهمیت خاصی است و حضور پرشور مردم در این صحنه سرنوشت ساز، موجب استحکام نظام و یاس ناامیدی و هراس دشمنان خواهد شد.

وی افزود: مردم با شرکت در انتخابات، آینده و سرنوشت کشور را رقم می‌زنند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی اضافه کرد: دشمنان در تلاش هستند با نیرنگ و حربه‌های گوناگون جامعه را مورد هجمه قرار دهند که ارتقا بصیرت خانواده‌ها و اقشار مختلف می‌تواند نقطه قوتی برای جلوگیری از ضربه دشمنان باشد.

وی ادامه داد: سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت از راهبردهای مهم انتخابات است که همواره مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.

حجت الاسلام براتی زاده گفت: با انتخاب شایسته‌ترین فرد راه برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، ارزش‌های متعالی اسلام و انقلاب، رشد و توسعه و پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هموار می‌شود.

رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در یکهزار و ۵۸۰ نقطه شهری و روستایی خراسان شمالی برگزار و بر اساس پیش بینی ستاد انتخابات در استان ۶۳۰ هزار نفر واجد شرایط هستند که ۴۰ هزار نفر آن را جوانان شامل می شوند.

برای انتخاب نهمین رییس جمهور کشور ۹۲۷ شعبه اخذ رای شامل ۴۳۲ شعبه شهری و ۴۹۵ شعبه روستایی در سراسر خراسان شمالی برپا شده که از این تعداد ۶۱۳ شعبه ثابت و مابقی سیار است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

کد خبر 1770224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha