۴۸۸ شعبه اخذ رای در مساجد گلستان مستقر هستند

مهاجر با اشاره به راه اندازی یک هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در استان، گفت: از این تعداد، ۵۰۸ شعبه در مدارس، ۴۸۸ شعبه در مساجد، ۱۰۰ شعبه در حسینیه ها، ۳۶ شعبه در ادارات، ۱۶ شعبه در دانشگاه ها و ۴۳ در سایر نهادها مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدعلی مهاجر امروز (جمعه ۸ تیر) در ستاد خبری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: پنج هزار و ۱۲۶ نفر از حاجیان گلستانی به دلیل حضور در سرزمین وحی از رای دادن در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محروم شده اند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان با اشاره به راه اندازی یک هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در استان، افزود: از این تعداد، ۶۷۳ شعبه در شهرها و مابقی در روستاها هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۵۰۸ شعبه در مدارس، ۴۸۸ شعبه در مساجد، ۱۰۰ شعبه در حسینیه ها، ۳۶ شعبه در ادارات، ۱۶ شعبه در دانشگاه ها و ۴۳ در سایر نهادها مستقر هستند.

مهاجر گفت: در این دوره از انتخابات، ۲۴ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و قضایی هستند.

وی با اشاره به حضور ۹۶۰ نفر از نماینده نامزدها در شعب اخذ رای، افزود: از این تعداد، ۷۸۳ نماینده مسعود پزشکیان، ۱۲۹ نفر نماینده سعید جلیلی، ۴۸ نفر نماینده محمدباقر قالیباف هستند و حجت الاسلام پورمحمدی نیز نماینده ای معرفی نکرده اند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان میزان مسارکت مردم در این دوره را نسبت به قبل خوب خواند و گفت: سرایط حضور بسیار عالی است.

وی افزود: تا کنون تخلف جدی انتخاباتی نداشتیم و مواردی هم با تذکر رفع شده است.

مهاجر گفت: مردم در صورت دیدن تخلف حتما اطلاع دهند.

کد خبر 1770265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha