مهمترین اصل برای نظام، مشارکت حداکثری در انتخابات است

رفیعی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات مهمترین اصل برای نظام است، افزود: بالاترین مصلحت در انتخابات، تحقق مشارکت حداکثری است که موجب عزت و اقتدار نظام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ابوالفضل رفیعی، رئیس ستاد انتخابات استان زنجان روز جمعه با حضور در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان با بیان اینکه اعلام رقم‌های مشارکت انتخاباتی در برخی کانال های فضای مجازی درست نیست، افزود: اعلام چنین اخباری مشکل ساز می شود که به دور از کار حرفه‌ای رسانه‌ای است.


وی خاطرنشان کرد: آمار مشارکت به صورت لحظه ای تغییر می کند و اعلام آن نمی تواند چندان دقیق باشد چون با توجه به گرمای هوا در تابستان، میزان مشارکت طی ساعات آینده به طور حتم افزایش می‌یابد.


معاون استاندار زنجان با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات مهمترین اصل برای نظام است، افزود: بالاترین مصلحت در انتخابات، تحقق مشارکت حداکثری است که موجب عزت و اقتدار نظام می شود.


وی با بیان اینکه فضای انتخابات رقابتی است و سلایق مختلف در آن حضور دارند، اظهار داشت: در کنار این مولفه، سلامت و امنیت انتخابات زمینه ساز تحقق مشارکت حداکثری است.


رفیعی با بیان اینکه هیچ اغماضی در خصوص تخلفات انتخاباتی نداشتیم، افزود: هر تخلفی گزارش شود مورد پیگیری قرار می گیرد.

کد خبر 1770267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha