مردم چهارمحال و بختیاری از حضور خود در پای صندوق رای گفتند

مردم چهارمحال‌وبختیاری با حضور خود در پای صندوق رای شرکت در انتخابات را یک وظیفه عنوان کردند و اعلام کردند مشارکت گسترده مردم در انتخابات آینده کشور را می‌سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال‌وبختیاری، مردم چهارمحال‌وبختیاری با حضور خود در پای صندوق رای شرکت در انتخابات را یک وظیفه عنوان کردند و اعلام کردند مشارکت گسترده مردم در انتخابات آینده کشور را می‌سازد.

حق مطالبه‌گری را از خود نگیریم

یک بانوی سالمند شهرکردی در شعبه اخذ ری مرکز استان گفت: همه ملت ایران باید به احترام خون شهدا و ایثارگری جانبازان در صحنه انتخابات حاضر شوند.

زهرا کوهی افزود: اگر امروز پای صندوق‌های رای حاضر شویم فردا می‌توانیم مطالبه‌گری کنیم اما اگر در این حماسه شرکت نکنیم این حق طبیعی را از خود سلب کرده‌ایم.

سهیم بودن در سرنوشت سیاسی

کیمیا زمانی یک رای اولی اهل چهارمحال‌وبختیاری نیز گفت: آمدم نخستین مشارکت سیاسی خود را به ثبت برسانم و در رقم‌زدن آینده انقلاب و کشور خود سهیم باشم.

وی اظهار داشت: تلاش کردم با بینش سیاسی بالا در این حماسه سیاسی شرکت کنم و فردی را انتخاب کنم که مسیر کشور را به سمت پیشرفت سوق دهد و توانایی مدیریتی بالایی داشته باشد.

حضور پرشور مردم گامی برای اقتدار ایران

یکی دیگر از جوانان شهرکردی گفت: افزایش حضور مردم در پای صندوق‌های رای باتوجه‌به شرایط حساس کنونی، گامی مهم و موثر در تقویت ایران اسلامی است.

محمد ایزدی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای آرامش و امنیت جامعه و پایه‌های وحدت و انسجام ملی را در کشور تقویت می‌کند.

وی ادامه داد: حضور همگانی مردم در صحنه انتخابات بهترین جلوه مردم‌سالاری دینی و ایران‌دوستی این ملت را به جهانیان نشان می‌دهد.

با رای ندادن مشکلی حل نمی‌شود

یکی دیگر از شهروندان شهرکردی گفت: با رای ندادن نه‌تنها هیچ‌کدام از مشکلات جامعه حل نمی‌شود بلکه بر مشکلات نیز افزوده می‌شود پس باید با همدلی و اتحاد همه باید برای پیشرفت و توسعه کشورمان در این صحنه حساس سیاسی حضور داشته باشیم.

الیاس طاهرزاده افزود: ما منکر مشکلات و تنگناهای اقتصادی جامعه نیستیم و تنها راه‌حل رهایی از تنگناها حضور در پای صندوق‌های رای‌گیری و انتخاب اصلح است.

وی اظهار داشت: وظیفه هر ایرانی است که برای اقتدار و استقلال کشور و رقم‌زدن آینده‌ای روشن برای جوانانمان در عرصه انتخابات حضور پرشوری داشته باشد.

طاهرزاده گفت: افزود: انتخابات جلوه‌ای از اقتدار و عزت هر نظام است و در مقطع کنونی باید نسبت به حضور آگاهانه در این رویداد بسیار مهم و سرنوشت‌ساز اهتمام ورزید.

کد خبر 1770302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha