حال و هوای فرهنگی انتخابات در استان اصفهان

رویدادهای فرهنگی و ورزشی از رویدادهای روز و شب انتخابات است که حال و هوای دیگری را در شعب اخذ رای ایجاد کرده که عمده آن در مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، در جوار شعب اخذ رای استان اصفهان، پیش بینی اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی با همکاری کانون های مساجد، هیات های ورزشی، تشکل های مردمی و شهرداری ها صورت گرفته که افراد علاوه بر انداختن رای از این برنامه ها نیز استفاده می کنند.

کودکان و نوجوانانی که همراه با خانواده خود به مراکز اخذ رای مراجعه می کنند از این برنامه ها بهره برده و جذابیت و خاطره خاصی برای آنان ایجاد می کند.

گرچه این برنامه ها در تعدادی از شعب در حال اجرا است اما یک اتفاق و رویداد متفاوت محسوب می شود که حال و هوای خاصی را به وجود آورده است.

حال و هوای فرهنگی انتخابات در استان اصفهان

مشارکت متفاوت تشکل های فرهنگی در انتخابات

فرماندار اصفهان به رویدادهای فرهنگی تعدادی از شعب اخذ رای اشاره کرد و گفت: برنامه های ورزشی، اجرای سرود، برپایی نمایشگاه و مسابقات فرهنگی توسط تشکل های مردمی و شهرداری اصفهان از آغاز فرآیند انتخابات شروع و تا لحاظ پایانی ادامه دارد.

محمدعلی احمدی ادامه داد: بخشی از این برنامه ها در میدان نقش جهان و در محیط پیرامونی مسجد امام اصفهان اجرا شده و بخشی هم در دیگر حوزه های اخذ رای صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه ها توسط تشکل های فرهنگی انجام می گیرد که جذابیت خاصی را برای شرکت کنندگان و کودکان و نوجوانان به همراه داشته است.

حال و هوای فرهنگی انتخابات در استان اصفهان

درخشش سرود بچه های مسجد

بچه های مسجد با اجرای سرودهای حماسی و امیدآفرین در شعب اخذ رای، علاوه بر معرفی کانون های فرهنگی و هنری برای رای دهندگان جالب به نظر آمده است.

سرودهای با محتوای ایران، حماسه حضور و افتخارات کشور توسط گروه های پسر و دختر اجرا شد.

حال و هوای فرهنگی انتخابات در استان اصفهان

برنامه های ورزشی شعب اخذ رای

برنامه های ورزشی و مسابقات از جمله دیگر برنامه های جانبی حوزه های اخذ رای است که ورزش و جوانان با مشارکت هیات های ورزشی آن را هدایت و راهبری می کند.

فعالیت های ورزشی با حضور ورزشکاران شاخص نیز همراه بوده و نمایشگاهی از فعالیت های آنان نیز برپا شده است.

حال و هوای فرهنگی انتخابات در استان اصفهان

کد خبر 1770325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha