رئیس جمهور منتخب مردم، برای اعتلا و عزت نظام اسلامی تلاش کند

امام جمعه آران و بیدگل گفت: هر فردی که به عنوان رئیس جمهور از سوی مردم انتخاب می شود باید اعتلا و عزت اسلام را حفظ کند.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه بازدید از کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان آران و بیدگل گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و تجلی اراده ملی است.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: هر فردی که به عنوان رئیس جمهور از سوی مردم انتخاب می شود بایستی برای اعتلا و عزت اسلام و نظام اسلامی تلاش کند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: واقعه عاشورا الگو و نمادی از فرهنگ مقاومت در اسلام است و عاشورا به بشریت درس ایستادگی در برابر قدرت‌های شیطانی داد، لذا رئیس جمهور منتخب هم باید بر پایه این فرهنگ روحیه ای ظلم ستیز و دشمن شکن داشته باشد و در مقابل دشمن با عزت برخورد کند.

رئیس جمهور منتخب مردم، برای اعتلا و عزت نظام اسلامی تلاش کند

امام جمعه آران و بیدگل افزود: مسأله اقتصاد و معیشت مردم برای رئیس جمهور منتخب بایستی در اولویت باشد؛ اما در کنار این مساله نگاه عزت مندانه به مسائل کشور و سیاست خارجی هم از اهمیت بسیاری برخوردار است و اگر نگاه عزت مندانه نباشد، ذلت است.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: کشور هم اکنون در ریل صحیح قرار گرفته و در حوزه های مختلف دانش، تولید، صنعت و... مسیر خود را پیدا کرده لذا رئیس جمهور منتخب باید تکمیل کننده این راه باشد.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: دشمن تلاش زیادی برای کمرنگ کردن حضور و مشارکت مردم در انتخابات داشت؛ اما مردم با حضور پرشور خود، نقشه دشمن را نقش بر آب کردند.

کد خبر 1770326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha