فضای جدید باغ اردوگاه «خاتون» مکانی امن و آرامش بخش برای خانواده‌ها

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: فضای جدید پذیرایی باغ ارودگاه خاتون با ظرفیت حدود ۵۰۰ نفر آماده میزبانی از خانواده هاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، فاطمه دژبرد گفت: باغ اردوگاه خاتون یکی از بسترهای خدمات اجتماعی و تربیتی است که در زمان تولیت شهید رئیسی، ویژه بانوان و دختران به بهره برداری رسید.

وی افزود: با تاکید و حمایت تولیت آستان قدس رضوی، ساز و کار توسعه این مجموعه آغاز و مقرر شد خدمات به عموم خانواده های زائر و مجاور اختصاص پیدا کند.

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای فراهم کردن عرصه فعالیت بخش خصوصی تصمیم گرفتیم طرح مجموعه پذیرایی خاتون، بر روی برکه آب با ظرفیت بخش خصوصی اجرایی شود . 

فضای جدید باغ اردوگاه «خاتون» مکانی امن و آرامش بخش برای خانواده‌ها

دژبرد افزود: در این مجموعه با فضاهای اختصاصی ایجاد شده سعی کردیم، مکان آرامش بخش و امنی را برای تجربه نشاط مومنانه عموم خانواده ها فراهم کنیم و برای تحقق این مهم از تلفیق معماری سنتی و مدرن و امکانات و تجهیزات جدید استفاده شده است.

وی بیان کرد: مجموعه پذیرایی«خاتون» با ظرفیت حدود ۵۰۰ نفر دارای آشپزخانه مجهز، تالار پذیرایی به ظرفیت ۲۰۰ نفر، تعداد۳۰ آلاچیق برای میزبانی از خانوادگی، کافی شاپ، فست فود، نمازخانه و کتابخانه است.

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد: زائران و مجاوران برای استفاده از خدمات باغ اردوگاه خاتون از جمله تالارها و سالن همایش، پارک هیجانی، دوچرخه سواری و انواع بازی ها نیز میزبانی در مجموعه پذیرایی می توانند با مدیریت باغ اردوگاه با شماره های ۳۵و۳۷۶۰۰۰۳۱ داخلی های ۱۰۳و۱۰۰ تماس حاصل کرده و یا به صورت حضوری به نشانی نبش تقاطع خیام و توس، باغ اردوگاه خاتون مراجعه کنند. 

دژبرد تصریح کرد: کسانی که تمایل دارند صرفا از خدمات مجموعه پذیرایی «خاتون» استفاده کنند می توانند هر روز از ساعت ۲۱ تا ۲۳ به خیابان خیام شمالی ۳۰/۲، خیابان تلاش، باغ اردوگاه خاتون مراجعه کنند.

پایان پیام/

کد خبر 1770411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha