توسعه همکاری‌های علمی دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه دولتی «سمرقند»

رئیس دانشگاه صنعتی شریف و رئیس دانشگاه دولتی «سمرقند» در چارچوب همایش بین‌المللی جوانان سازمان همکاری اسلامی در شهر «سمرقند» توسعه همکاری‌های علمی بین دو دانشگاه را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، «سید عباس موسوی»، رئیس دانشگاه صنعتی شریف و رئیس دانشگاه دولتی «سمرقند» در چارچوب همایش بین‌المللی جوانان سازمان همکاری اسلامی در شهر «سمرقند» توسعه همکاری‌های علمی بین دو دانشگاه را بررسی کردند. 

در راستای توسعه همکاری‌های علمی، دانشگاهی و فن‌آورانه جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان و بنا به دعوت رسمی طرف ازبک، هیأت ایرانی متشکل از نمایندگان معاونت علمی، فن‌آوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از تاریخ ۶ الی ۱۰ تیر ۱۴۰۳ به این کشور سفر کردند.

ریاست هیأت ایرانی را «امیر حسین میرآبادی» رئیس مرکز توسعه همکاری‌های علمی و فناوری کشورمان برعهده دارد.

شرکت‌کنندگان ایرانی ضمن سخنرانی در همایش بین‎‌لمللی جوانان سازمان همکاری اسلامی در شهر «سمرقند» با مقامات خارجی شرکت کننده در نشست دیدار کردند.

ملاقات با رئیس دانشگاه دولتی «سمرقند» و بازدید از بخش‌های مختلف آن، همچنین امضای تفاهم نامه همکاری‌های مشترک بخش دیگری از برنامه‌های هیأت ایرانی در شهر «سمرقند» ازبکستان است.

کد خبر 1770425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha