اعزام بانوان فعال مساجد کرمان به نشست ملی جمعیت و خانواده

مهدی‌خانی با اشاره به نشست مدیران کانون‌های فرهنگی هنری بانوان کشور با موضوع جمعیت و خانواده از اعزام ۲۵ نفر از بانوان فعال مساجد استان به این نشست خبر داد.

علی مهدی‌خانی با اشاره به نشست مدیران کانون‌های فرهنگی هنری بانوان کشور با موضوع جمعیت و خانواده در تهران (حرم حضرت عبدالعظیم) در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان گفت: ۲۵ نفر از خواهران استان کرمان به این نشست اعزام شدند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با اشاره به برگزاری این نشست در آستانه روز ۲۵ ذیحجه- روز ملی خانواده- افزود: ایجاد کنشگری برای مبلغات در بستر روضه‌های خانگی محلات از اهداف این نشست است.
وی ادامه داد: نشست مذکور از ساعت ۸ تا ۱۸ روز یکشنبه(۱۰ تیر) و با حضور ۵۰۰ نفر از خواهران سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: با توجه به شبکه وسیع کانون‌های مساجد و نقش مفید آنها در مسئله جوانی جمعیت به دنبال همایش یک روزه  با عنوان "موج عاشقی" و با هدف آموزش مهارت‌های زندگی به زوج‌های جوان شهرستان رفسنجان با کمک کانون‌های مساجد این شهرستان هستیم.
مهدی‌خانی مشارکت ویژه کانون‌های مساجد در رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در اردیبهشت ماه، شرکت در کارگاه‌های آموزشی جوانی جمعیت در مشهد مقدس و برگزاری کلاس‌های ازدواج آسان، همسرداری و... را از فعالیت‌های قابل ذکر کانون‌های مساجد کرمان در راستای جوانی جمعیت عنوان کرد.

کد خبر 1770451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha