طرح ملی «مسجد کانون نشاط» به نصف‌جهان رسید

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان گفت: طرح ملی «مسجد کانون نشاط» همزمان با فصل تابستان در کانون‌های مساجد این استان اجرا می‌شود.

«محمدتقی محمدیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به طرح اوقات فراغت کانون های مساجد اشاره کرد و اظهارداشت: امسال دومین دوره طرح طرح ملی «مسجد کانون نشاط» اجرایی می شود که مدیران مسئول علاقه مند به اجرای این طرح می توانند این اقدام خود را در رواق دانش سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان با بیان اینکه این استان در اولین دوره طرح «مسجد کانون نشاط» موفقیت هایی داشت، افزود: تعدادی از کانون های در شهرستان های استان اصفهان به مرحله کشوری راه یافته و تعدادی هم رتبه کسب کردند.

وی ادامه داد: تجربه سال گذشته و سال های قبل فرصتی است تا کانون های این استان در سطح ملی امسال هم بدرخشند و مورد حمایت قرار گیرند.

محمدیان با حمایت‌هایی که ستاد کانون‌های مساجد کشور از فعالان این طرح دارد، تصریح‌کرد: خیرین، مدیریت شهری و نهادهای فرهنگی از کانون های مساجد در وسع خود حمایت کرده و تا آنان در فصل تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت کار کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به فعالیت خاص حدود هزار کانون فرهنگی و هنری این استان در فصل تابستان امکان جذب بیش از یکصد نفر در هر مرکز وجود داشته و شبکه بزرگی را در بین بچه های مسجد به وجود می آورد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان با بیان اینکه کادرسازی در این مراکز انجام می شود، یادآورشد: جذب افراد نوجوان به کانون ها در قالب طرح هایی مثل اوقات فراغت تابستان به کادرسازی کمک خواهد کرد.

وی ارائه خدمات مطلوب را برای فعالیت کانون ها مهم خواند و اذعان داشت: مدیران کانون های مساجد نسبت به ارائه خدمت با کیفیت توجه داشته باشند که اتلاف وقت افراد شایسته نبوده و تضیع حق الناس را به همراه دارد.

کد خبر 1770454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha