خواهران در کانون‌های مساجد باید پای کار جمعیت بیایند

حجت الاسلام والمسلمین خداداده با بیان اینکه امروز دشمن تمام توان خود را به کار گرفته است که خانواده را از ما بگیرد، گفت: هنر بانوان فعال مسجدی تحکیم نهاد خانواده و تشویق به فرزندآوری و گسترش خانواده است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد  خبرگزاری شبستان، نشست بانوان مدیر کانون‌های فرهنگی هنری منتخب مساجد کشور صبح امروز (یکشنبه، دهم تیر ماه) در تالار شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در حال برگزاری است.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده با اشاره به در پیش بودن روز مباهله و روز خانواده، گفت: اگر برای جامعه رفاه می خواهیم باید اهمیت خانواده را درک کنیم و برای خانواده سالم و مستحکم در برابر مشکلات جامعه باید معیارهای خانواده مستحکم را در ترسیم و تبیین نماییم.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بیان کرد: بر کسی پوشیده نیست اگر بلا و مشکلی برای جامعه پیش آید، تنها نهادی که می تواند در برابر این مشکلات بایستد، نهاد نورانی خانواده است، معتقدم اقتصاد را به کمک خانواده می توانیم حل کنیم و نقش خانواده، پدر، پدربزرگ ها، مادر، مادربزرگ ها در اقتصاد مقاومتی و اقتصادی که همه خانواده را درگیر کرده اهمیت بی بدیل دارد؛ از این رو، می توان از این ظرفیت برای تحکیم بنیاد اجتماعی بهره برد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام توان خود را به کار گرفته است که خانواده را از ما بگیرد، اونخست با ممانعت از تشکیل خانواده و سپس ایجاد استرس و اضطراب در خانواده های تشکیل شده و ممانعت از فرزندآوری تا خانواده های بی جمعیت شکل بگیرند!

حجت الاسلام خداداده با اشاره به اینکه امروز یکی از بحران های فرهنگی ما شکل گرفتن خانواده های بدون جمعیت است، تصریح کرد: شما مسئولان کانون های فرهنگی هنری بانوان پرچمدار خانواده باید باشید و برنامه ریزی کنید که اهالی محله و خانواده ها را در مسیر هدایت قرار دهید.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تأکید کرد: هنر شما باید این باشد که خانواده ها را به پای بحث تحکیم این نهاد و جمعیت بکشانید و مطمئنا شما هنرمندانه می توانید این کار را به خوبی انجام دهید.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: این انتخابات که بعد از شهادت رییس جمهور آیت الله رییسی برگزار شده است، مرحله اول آن در هشت تیر برگزار شد و ضرورت دارد که شما فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در بالا بردن مشارکت در روز ۱۵ تیر تلاش نمایید تا تاکیدات مقام معظم رهبری بر افزایش مشارکت حداکثری مردم محقق شود.

کد خبر 1770481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha