لزوم پرداختن کانون‌های تخصصی خواهران به مساله جمعیت و خانواده

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با تاکید بر لزوم پرداختن کانون‌های تخصصی خواهران به مساله جمعیت و خانواده از اعزام ۲۵ نفر از مدیران کانون های تخصصی خواهران استان به برنامه ملی «بانوان، جمعیت و خانواده» در تهران خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن افکار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: با توجه به اهمیت مساله خانواده و بحث جوانی جمعیت نشستی ویژه بانوان مدیر کانون‌های فرهنگی هنری منتخب مساجد کشور در تهران در حال برگزاری است که تعداد ۲۵ نفر از خواهران موثر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان نیز به این برنامه اعزام شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی افزود: این همایش که با هدف تربیت مبلغ در حوزه جمعیت به خصوص برای ایام محرم و صفر و حضور در روضه های خانگی در موضوع جمعیت طراحی شده، از امروز ۱۰ تیرماه به مناسبت روز خانواده در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آغاز شده است.

وی شکل گرفتن خانواده های بدون جمعیت را  یکی از بحران های فرهنگی جامعه امروز دانست و تصریح کرد: یکی از وظایف کانون های فرهنگی هنری مساجد به خصوص کانون های تخصصی خواهران پرداختن به مساله جمعیت و فرزندآوری است و باید برنامه ریزی کنند که اهالی محله و خانواده ها در مسیر درست قرار بگیرند.

پایان پیام/

کد خبر 1770519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha