مدیران خواهر کانون‌های مساجد استان سمنان به دوره آموزشی جمعیت و خانواده اعزام شدند

حقیقت با اشاره به اهمیت برپایی دوره های آموزشی در رابطه به جمعیت و فرزندآوری گفت: ۲۰ نفر از مدیران و رابطان خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان به دوره آموزشی کشوری جمعیت و خانواده اعزام شدند.

محمد امین حقیقت، درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ با اشاره به اعزام گروهی از خواهران و رابطان مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجداستان سمنان به دوره آموزشی جمعیت و خانواده گفت: این دوره آموزشی در راستای اهمیت فرزندآوری برگزار شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: این دوره آموزشی کشوری با رویکرد تبیین مسائل حوزه آموزشی جمعیت و خانواده در تالار شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شده است.

حقیقت با اشاره به اینکه این همایش به مناسبت روز خانواده برگزار شده است اظهارکرد: هدف از اجرای این همایش ایجاد کنشگری برای مبلغات در بستر روضه‌های خانگی محلات هدف می‌باشد.

وی تصریح کرد: این همایش یکروزه با حضور اساتیدی همچون حجت الاسلام خداداده، حجت الاسلام رؤیت، حاج حسین یکتا، امیر حسین بانکی پور، وحید یامین پور، مهدی سلحشور، مهدی رسولی و حجت الاسلام میرزامحمدی برگزار خواهد شد.

به گفته، حقیقت ضرورت و راهبری آموزش در مسئله جمعیت و فرزندآوری یکی از مهمترین فعالیت های شاخصی است که کانون های فرهنگی هنری مساجد نسبت به آن تأمل دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه یکی از سیاست‌های مهم کانون های مساجد بر اساس تاکید مقام معظم رهبری توجه به موضوع خانواده است، افزود: تمامی کانون‌های تخصصی استان در راستای تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده بسیج شدند تا در جهت افزایش آموزه‌های خود و جامعه حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه افراد آموزش دیده پس از کسب اطلاعات لازم در سطح جامعه به آگاهی‌رسانی درباره سالمندی جمعیت و اثرات آن در جامعه می‌پردازند، تصریح کرد: این اقدام سبب تبیین فرهنگ و گفتمان مناسب با جامعه در زمینه‌های مختلف ازدواج، فرزندآوری و نحوه تربیت فرزند می‌شود.

کد خبر 1770499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha