تقدیر از نقش‌آفرینی شایسته ستادهای انتخاباتی در خراسان رضوی

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در دیدار با روسای استانی ستادهای انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: عملکرد تمام ستادهای انتخاباتی در استان شایسته بود و نقش آفرینی خوبی داشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سید هادی طباطبایی، معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی صبح امروز یکشنبه (۱۰تیرماه) در دیدار با روسای استانی ستادهای انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد از مردم خراسان رضوی برای حضور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

وی گفت: همه اقدامات مقدماتی از زمان اعلام رسمی نتایج انتخابات ریاست جمهوری برای برگزاری مرحله دوم انتخابات آغاز شده است و همواره تلاش می‌کنیم که صحت انتخابات در کامل‌ترین شکل آن حفظ شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با دعوت از مردم استان برای حضور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: روز یکشنبه تعرفه‌ها و اقلام مربوطه را از تهران تحویل خواهیم گرفت و روز دوشنبه بین شهرستان‌ها توزیع خواهیم کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های متمایز خراسان رضوی در مقایسه با دیگر استان‌ها گفت: در استانی هستیم که مقصد بسیاری از تهدیدهاست و با توجه به این که مرز مشترک طولانی با کشورهای افغانستان و ترکمنستان داریم تلاش‌های بسیاری در حوزه‌های اطلاعاتی و امنیتی برای برقراری امنیت صورت می‌گیرد.

طباطبایی تصریح کرد: عملکرد تمام ستادهای انتخاباتی در استان شایسته بود و نقش آفرینی خوبی داشتند. همچنین ستادهای انتخاباتی ۲ نامزد راه یافته به مرحله بعدی می‌توانند تبلیغات خود را آغاز کنند.

مشارکت ۷۱ درصدی ششتمدی ها

وی بیان کرد: در میان شهرستان های استان شهرستان "ششتمد" با ثبت نرخ مشارکت ۷۱ و ۶ دهم درصد در میان ۳۴ شهرستان، بیشترین مشارکت انتخاباتی را در جریان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داشته است.

وی افزود: پس از ششتمد، "جغتای" با ۶۴ و چهار دهم درصد و گناباد با ۶۳ و هفت دهم درصد بیشترین مشارکت واجدان شرایط رای دادن را در خراسان رضوی داشته اند.

وی بدون اشاره به کمترین میزان مشارکت انتخاباتی در خراسان رضوی ادامه داد: مردم استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت ۴۹ و ۳۹ صدم درصدی را به ثبت رساندند.

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: از مجموع ۲ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۶۹۶ رای صحیح ماخوذه در خراسان رضوی، سعید جلیلی ۵۰/۲ درصد آرا، مسعود پزشکیان ۲۷/۴ درصد آرا، محمدباقر قالیباف با ۱۷/۸ درصد آرا و مصطفی پورمحمدی ۰/۸ درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

طباطبایی افزود: بدین ترتیب مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری راه یافتند و بدین ترتیب جمعه هفته آینده ۱۵ تیرماه مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در این جلسه علاوه بر روسای ستادهای ۴ نامزد انتخابات ریاست جمهوری در استان، دبیر ستاد و مسئولان کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی حضور داشتند.

پایان پیام/

کد خبر 1770505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha