پلیس گیلان آماده تامین نظم و امنیت در انتخابات ریاست جمهوری

سردار ملکی با بیان اینکه بیش از  ۷ هزار نیروی امنیتی گیلان در انتخابات ریاست جمهوری همکاری می کنند، گفت: پلیس آماده تامین نظم و امنیت در انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،‌ سردار عزیزاله ملکی،‌ فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اهمیت برقراری تأمین امنیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و ضمن قدردانی از همکاری نیروهای بسیجی و سپاه با مجموعه انتظامی برای برقراری نظم و امنیت درشعب اخذ رأی در دور اول انتخابات اظهار کرد: پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت درشعبه‌های رأی گیری قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه  ۷ هزار و ۴۰۷ نفر نیروهای انتظامی برای تأمین،‌حفظ نظم و امنیت انتخابات در گیلان آماده انجام وظیفه هستند، گفت: تعداد کل صندوق‌های اخذ رأی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در گیلان را ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اعلام کرد، از این تعداد، ۲ هزار و ۳۱۰ شعبه ثابت و ۳۷۸ شعبه سیار است.

 وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۴۷ نیروی پلیس مسئولیت تأمین حفظ نظم و امنیت انتخابات را برعهده دارند گفت : ۳ هزار و ۵۰۰ نیروی سپاه و بسیج نیز با پلیس همکاری خواهند کرد.

سردار ملکی با تاکید بر اینکه ایجاد هرگونه تجمع، ناهنجاری و راه اندازی کاروان‌های تبلیغات از سوی هواداران نامزدها و تجمع و تبلیغ در محل شعب اخذ رأی ممنوع است از شهروندان خواست، هرگونه تخلفات انتخاباتی را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

وی از تمهیدات لازم در کلانتری‌ها، گشت‌های انتظامی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در روز برگزاری انتخابات خبرداد و افزود: انتخابات مظهر تحقق مردم سالاری دینی و نقش مهمی در آینده کشور و جمهوریت نظام  دارد و خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب است.

کد خبر 1770548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha