اهداف و جزئیات برگزاری رویداد کرمان‌دخت

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان اهداف و جزئیات برگزاری رویداد نمایشگاهی کرمان‌دخت را تشریح کرد.

اکرم رنجبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان از نخستین رویداد نمایشگاهی "کرمان‌دخت" خبر داد و افزود: این رویداد از ۱۱ تا ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان افزود: این رویداد در قالب نمایشگاه تخصصی به منظور معرفی کارآفرینان و تولیدکنندگان عرصه پوشاک، صنایع دستی و مشاغل خانگی ساعت ۱۷ عصر دوشنبه ۱۱ تیرماه افتتاح می‌شود.
وی مکان افتتاحیه و برگزاری این نمایشگاه را حد فاصل چهارراه سمیه و چهارراه ولی‌عصر، مجتمع تجاری پوشاک چارسوق(الماس‌مال) اعلام و بیان کرد: ساعت بازدید همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۲ است.
رنجبر معرفی و عرضه پوشاک اسلامی و مناسب بانوان را از اهداف این رویداد عنوان و تصریح کرد: ۱۱۰ نفر از تولیدکنندگان بومی استان در این رویداد حضور دارند و تولیدات خود را با قیمت کمتر از بازار عرضه می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه از برخی تولیدکنندگان با اعطای وام حمایت شده؛ افزود: یکی دیگر از حمایت‌های قابل توجه اتصال تولیدکنندگان با کارخانه‌های تولید پارچه و کم‌ کردن نقش واسطه‌ها است.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان یکی از اهداف برگزاری این رویداد را معرفی تولیدکنندگان ماهر استان به بازار دانست و با اشاره به اینکه این کارآفرینان بهترین کیفیت دوخت را ارائه می‌دهند؛ افزود: بازار استان به جای وارد کردن از دیگر استان‌ها می‌تواند از تولیدات داخل خود استان استفاده کند.
وی گفت: در پایان این رویداد هیئت داوران سه تولیدی برتر را در زمینه لباس اجتماع، منزل و مجلسی برای معرفی به نمایشگاه ایران‌دخت تهران که بهمن‌ماه برگزار می‌شود؛ انتخاب می‌کند.

کد خبر 1770558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha