ترور یکی از رهبران تیپ طولکرم وابسته به سرایا القدس

صهیونیست‌ها در حمله‌ای هوایی، یکی از رهبران تیپ طولکرم وابسته به سریا القدس را ترور کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی منزلی در اردوگاه «نور شمس» در شهر طولکرم را هدف قرار دادند که بر اثر آن، یک جوان فلسطینی به نام « سعید الجابر»شهید و پنج نفر دیگر مجروح شدند.

خبرگزاری فلسطینی «وفا» گزارش داد: این بمباران توسط جنگنده‌های اشغالگران انجام شد که خانه ای در محله المنشیه در این اردوگاه را با سه موشک هدف قرار دادند، این خانه متعلق به «هانی المعین» بود.

وزارت بهداشت فلسطین از زخمی شدن ۵ نفر دیگر و انتقال آنها به بیمارستان دولتی خبر داد که حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

منابع محلی گزارش دادند: این مرد جوان به نام الجابر، یکی از رهبران تیپ «طولکرم» و یکی از اولین اعضای موسس آن است، وی همچنین پسر عموی محمد جابر ملقب به ابو شجاع است که تحت تعقیب نیروهای صهیونیستی قرار دارد.

تصاویر و کلیپ‌ها نشان می‌دهد که جسد این مرد جوان پس از بمباران رژیم صهیونیستی در میان شعارهای «الله اکبر» در آوردند.

در حساب‌های برخی از گروه‌های فلسطینی در تلگرام نیز آمده است: سعید الجابر قدیمی‌ترین فرد تحت تعقیب اشغالگران در طولکرم بوده است.

رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که یک هواپیمای بدون سرنشین مدتی تحت نظر این خانه بوده و اقدام به بمباران کرده است و مدعی شد که اعضای گردان «نور شمس» وابسته به «سرایا القدس» در آنجا حضور داشتند.

منابع محلی گفتند که سه فروند موشک به اتاقی که شهید در آن قرار داشت شلیک شد، در حالی که سه فرد تحت تعقیب از این حمله جان سالم به در بردند که جراحات آنها پایدار است.

کد خبر 1770593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha