حمله حامیان فلسطین در انگلیس به شرکت ارسال کننده تجهیزات نظامی به اسرائیل

فعالان گروه‌ موسوم به «اقدام فلسطینی» که حامی حقوق مردمی فلسطین و مخالف اشغالگری رژیم صهیونیستی است، به شرکت سیستم دفاعی «گرید» در انگلیس حمله کرده و محتویات آن را تخریب کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفقتنا العربی، فعالان گروه موسوم به «اقدام فلسطینی» به مقر شرکت «سیستم‌های دفاعی گرید» در انگلیس که تجهیزات نظامی را به اسرائیل می‌رساند، حمله کردند.

فعالان «اقدام فلسطین»، این شرکت و محتویات آن را تخریب کرده و عبارات طرفدار فلسطین را روی دیوارهای آن نوشتند.

بر اساس گزارش‌ها،  پلیس چهار فعال را که به گفته آنها ادعا می‌کردند این شرکت دفاعی به اسرائیل تسلیحات می‌فرستد را دستگیر کردند و در حال تحقیق در مورد این حادثه هستند، زیرا این حادثه به اعتراضات علیه درگیری بین اسرائیل و حماس در خاورمیانه مرتبط است.

سازمان اقدام فلسطین گفت: فعالان این سازمان شرکت را محاصره کرده و تجهیزات نظامی را منهدم کردند و بنرهایی را برافراشتند.

بر اساس وب سایت شرکت سیستم دفاعی گرید، سیستم های کامپیوتری نظامی را برای صنایع دفاعی و هوافضا تولید می‌کند.

ماه مارس گذشته، فعالان انگلیسی از دولت کشورشان خواستند که با توجه به نسل کشی که در نوار غزه انجام می‌شود، تجهیز اسرائیل را متوقف کند و آنها گفتند که شرکت اسلحه سازی اسرائیلی Elbit Systems در بریتانیا همچنان به تامین سلاح‌های تل آویو که علیه فلسطینی‌ها استفاده می‌کند، ادامه می‌دهد.

از آغاز جنگ غزه، انگلیس نیز شاهد یک اعتراض اتحادیه کارگری و حقوق بشر برای جلوگیری از صادرات سلاح به اسرائیل و تظاهرات گسترده در محکومیت قتل عام اسرائیل در غزه بوده است.

کد خبر 1770601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha