۳۵۰ واحد مسکونی تا پایان هفته دولت در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

به گفته خواجه ای در طول ۳ سال گذشته، به همت بنیاد مسکن استان زنجان ۲۱۸۷ واحد مسکونی در قالب پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در استان احداث شده است که تا پایان هفته دولت سال جاری ۳۵۰ واحد مسکونی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، رضا خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول ۳ سال گذشته، ۲۱۸۷ واحد مسکونی در قالب پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طراحی و احداث شده است که تا پایان هفته دولت سال جاری ۳۵۰ واحد مسکونی به بهره برداری می رسد.

رضا خواجه ای به تکمیل و واگذاری ۱۳۴ واحد مسکونی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن از سال ۱۴۰۰ تا کنون اشاره کرد و گفت: همچنین ۱۰۸ واحد مسکونی در قالب زمین به متقاضیان  طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان واگذار شده است.

وی ادامه داد: طراحی و احداث ۲۷۸ واحد مسکونی در قالب  پروژه های مسکن محرومین و تکمیل و واگذاری ۵۷ واحد مسکونی به متقاضیان پروژه های محرومین از برخی اقدامات این نهاد در حوزه مسکن شهری می باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و نقش مهم مردم در اجرای هر چه بهتر این طرح اشاره کرد و افزود : برای تسریع در اجرای پروژه و کاهش هزینه های نهضت ملی مسکن، مشارکت مردم و متقاضیان در این بخش باید افزایش یابد.

خواجه ای تاکید کرد:  با افزایش و مشارکت مردم در اجرای پروژه های مسکن، علاوه بر تسریع در اجرای پروژه‌ها شاهد رشد سرمایه گذاری هم خواهیم بود.

کد خبر 1770615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha